Arhiva

BAZA LEGISLATIVĂ PRIVIND FUNCŢIONAREA ŞI ACREDITAREA

  1. Legea educaţiei naţionale/Legea nr. 1/2011 (actualizată 2021) PDF
  2. Planul strategic UAO 2021-2025 PDF
  3. Codul de etică și integritate academică UAO PDF
  4. Legea educaţiei naţionale/Legea nr. 1/2011 (actualizată SEPTEMBRIE 2022) PDF
  5. Confirmare rector prin OMECTS nr. 3887/02.05.2012 (Prof.univ.dr. Ioan Dzițac, mandatul 2012-2016): PDF
  6. Confirmare rector prin OMECTS nr. 3710/28.04.2016 (Prof.univ.dr. Ioan Dzițac, mandatul 2016-2020): PDF
  7. Confirmare rector prin OMEC nr. 3790/20.03.2020 (Prof.univ.dr.ing. Mișu-Jan Manolescu, mandatul 2020-2024): PDF

Pentru informații oficiale actualizate cu privire la COVID-19 vă rugăm să consultați site-urile oficiale:

CADRU NORMATIV- LEGISLATIE COVID-19

  • Anexa-la-Hotarare-CNSSU-nr.24-din-15.05.2020-declarare-stare-de-alerta---masuri-pe-timpul-starii-de-alertă PDF
  • HG-394-declarare-stare-de-alerta_18.05.2020 PDF
  • Hotarare-CNSSU-nr.24-din-15.05.2020-declarare-stare-de-alerta PDF
  • ITM Bihor-9142_SCSSM_18-05-2020 instiintare - masuri COVID PDF
  • Legea-55-2020-m-of-396-din-15-mai-2020 PDF
  • Legea-Educaţiei-Naţionale-nr.-1-din-2011-actualizată-iulie-2020 PDF
  • MEC_158-GP-09.03.2020-recomandari suspendare proces educational- CORONAVIRUS PDF
  • MEC_217-GP-01.04.2020-efectuarea activitatilor pe platforme online PDF
  • MEC_282-GP-06.05.2020-Masuri implementate si exemple, COVID-19 PDF
  • MEC_8725-17.03.2020-utilizarea unor metode didactice alternative de invatamant PDF
  • MEC_8880-07.04.2020- clarificari Utilizarea metode didactice alternative de invatamant PDF
  • MS_DSP Bihor_4002-02.03.2020-informari_coronavirus PDF
  • OMEC_MS_4267 mai 2020 pentru stabilirea unor masuri de prevenire si combatere a imbolnavirilor cu SARS CoV 2 in institutiile de invatamant PDF
  • Ordin 4020-2020_7aprilie2020_derogare pe durata starii de urgenta PDF
  • Ordin 4205-2020_6mai2020_modificare admitere PDF
  • Ordin 4206-2020_6mai2020_masuri PDF
  • Ordin comun MS - MEC_5487_1494_2020_31 august_2020_masuri organiz activ PDF
  • Ordin comun MS - MEC_5650-1670_2020_29sept2020_masuri oragniz activ PDF
  • OUG 58 - 2020_23aprilie2020_masuri PDF
  • OUG 141-2020_19august2020_masuri si modificare LEN PDF
  • ORDIN nr. 3235/93/2021 pentru aprobarea măsurilor de organizare a activității în cadrul unităților/instituțiilor de învățământ în condiții de siguranță epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu virusul SARS-CoV-2, publicat în MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 122/5.II.2021, modificat și completat de ORDIN nr. 3459/280/2021, publicat în MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 228/6.III.2021 PDF

Cadru normativ - asigurarea calității

  • Ordin comun nr. 3.235_93_4.02.2021_COVID PDF

CADRU NORMATIV- STUDII UNIVERSITARE DE LICENȚĂ

  • HG 739-2020 modificare HG 299-2020 PDF
  • HG-nr.-299-din-2020-nomenclator_acreditari-licenta PDF
  • Ordin 3102/2022_Metodologiei-cadru de organizare și desfășurare a examenelor de licenţă și disertaţie PDF
  • Ordin 3106/2022_Metodologiei-cadru privind organizarea admiterii în ciclurile de studii superioare PDF
  • HG 883-2021 modificare HG 403-2021 PDF

CADRU NORMATIV - STUDII UNIVERSITARE DE MASTER

  • HG 738-2020 modificare HG 297-2020 PDF
  • Ordin 3106/2022_Metodologiei-cadru privind organizarea admiterii în ciclurile de studii superioare PDF
  • OMEC 4524_2020_master didactic PDF
  • Ordin 3102/2022_Metodologiei-cadru de organizare și desfășurare a examenelor de licenţă și disertaţie PDF
  • HG 906-2021 modificare HG 385-2021 PDF
  • HG 883-2021 modificare HG 403-2021 PDF

    CADRU NORMATIV - TITLURI DIDACTICE SI DE CERCETARE

      • HG 457-2011 (reactualizata 2018)_Metodologiei-cadru de concurs pentru ocuparea posturilor PDF
      • HG 902-2018_Metodologiei-cadru privind organizarea şi desfăşurarea examenului de promovare în cariera didactică PDF
      • ORDIN_5922_2016_metodologie recunoastere functii didactice PDF

      Carta și Regulamentele aferente

      • Aviz MEC Carta (2020): PDF

      REGULAMENTE

      1. Regulament de desfasurare a activitatilor didactice in sistem online in cadrul UAO (Actualizat 24.03.2021) PDF
      2. Regulament de desfasurare a activitatilor didactice in sistem online in cadrul UAO (29.09.2020) PDF
      3. Regulament de desfasurare a activitatilor didactice in sistem online in cadrul UAO (07.04.2020) PDF
      4. Regulamentul de organizare si functionare a Departamentului de Stiinte Juridice si Administrative 09.04.2021 PDF
      5. Regulamentul de organizare si functionare al Departamentului de Stiinte Juridice si Administrative 28.09.2018 PDF
      6. Regulament privind activitate profesionala a studentilor in baza sistemului european de credite transferabile (ECTS ) valabil incepand cu anul univ. 2019-2020 (08.10.2019) PDF
      7. Regulament privind activitatea profesionala a studentilor in baza ECTS pentru anul univ. 2021-2022 (02.06.2021) PDF
      8. Regulament pentru organizarea admiterii in ciclurile de studii univ. de licenta si master pentru anul univ. 2022-2023 in cadrul UAO 08.12.2021 PDF
      9. Regulament privind organizarea si desfasurarea examenelor de licenta si disertatie la UAO 08.12.2021 PDF
      10. Regulament de organizare si functionare a Senatului UAO 09.04.2021 PDF
      11. Regulamentul de organizare si functionare a FSJA 09.04. 2021 PDF
      12. Regulament privind organizarea admiterii de licenta si master pentru anul universitar 2022-2023 in cadrul UAO 11.03.2022 PDF
      13. Regulament privind desfasurarea practicii pentru studentii UAO 02.07.2021 PDF
      14. Regulament de selectare prin concurs a directorului general administrativ al UAO 22.01.2015 PDF
      15. Regulamentul cercurilor stiintifice studentesti din cadrul FSJA 06.09.2019 PDF
      16. Regulamentul de organizare si functionare a FSJA 10.05.2021 PDF
      17. Regulament privind organizarea si desfasurarea examenelor de licenta si disertatie la UAO 11.03.2022 PDF
      18. Regulament privind organizarea admiterii in ciclurile de studii universitare de licenta si de master pentru anul universitar 2022-2023 in cadrul UAO 11.03.2022 PDF
      19. Regulament privind organizarea admiterii in ciclurile de studii universitare de licenta si de master pentru anul universitar 2023-2024 in cadrul UAO 17.01.2023 PDF
      20. Regulament privind organizarea si desfasurarea examenelor de licenta si disertatie la UAO 10.10.2022 PDF
      21. Regulament de utilizare a retelei informatice 23.03.2017 PDF
      22. Regulamentul privind evaluarea cadrelor didactice 25.11.2021 PDF
      23. Regulamentul comisiei pentru evaluarea si asigurarea calitatii 20.01.2020 PDF
      24. Regulament privind examinarea si notarea studentilor in cadrul UAO 20.09.2022 PDF
      25. Regulament privind activitatea profesionala a studentilor in baza ECTS pentru anul universitar 2023-2024 PDF
      26. Regulament privind initierea, aprobarea, monitorizarea si evaluarea periodica a programelor de studii de la ciclul de licenta si masterat in cadrul UAO 08.12.2021 PDF
      27. Regulament privind organizarea admiterii in ciclurile de studii universitare de master pentru anul universitar 2024-2025 in cadrul UAO 13.02.2024 PDF
      28. Regulament privind organizarea admiterii in ciclurile de studii universitare de licenta pentru anul universitar 2024-2025 in cadrul UAO 13.02.2024 PDF
      29. Regulament de acordare a burselor in cadrul UAO 12.01.2021 PDF
      30. Regulament de acordare a titlurilor onorifice ,, DOCTOR HONORIS CAUSA”si ,,SENATOR DE ONOARE” PDF
      31. Regulament privind desfasurarea practicii pentru studentii UAO 02.07.2021 PDF
      32. Regulament privind organizarea, functionarea si finantarea cercetarii stiintifice la nivelul UAO PDF
      33. Regulament privind organizarea si desfasurarea studiilor universitare de licenta 20.12.2019 PDF
      34. Regulament privind organizarea si desfasurarea studiilor universitare de master 20.12.2019 PDF
      35. Regulament privind ocuparea posturilor didactice auxiliare si a posturilor nedidactice 12.01.2021 PDF
      36. Regulament privind arhivarea documentelor la UAO 12.01.2021 PDF
      37. Regulament de inmatriculare a studentilor la ciclul de licenta si masterat 11.06.2019 PDF
      38. Regulament de organizare si functionare a Senatului UAO 09.04.2021 PDF
      39. Regulament de organizare si functionare al UAO 12.01.2021 PDF
      40. Regulamentul de organizare si functionare a secretariatelor UAO 12.01.2021 PDF
      41. Regulamentul de organizare si functionare a Comisiei de Etica din cadrul UAO 16.06.2022 PDF
      42. Regulament privind organizarea si functionarea programelor postuniversitare de formare și dezvoltare profesionala continua 15.09.2021 PDF
      43. Regulament de recunoastere a studiilor studentilor ca urmare a unor mobilitati la alte universitati din tara si/sau strainatate 11.06.2019 PDF
      44. Regulament privind regimul actelor de studii si al documentelor universitare in UAO 2019-2020, 16.06.2020 PDF
      45. Regulament de selectare prin concurs a directorului general administrativ al UAO 22.01.2015 PDF
      46. Regulament privind procurarea, pastrarea, folosirea, scoaterea din uz si casarea sigiliilor si a timbrului sec cu Stema RO. si a stampilelor fara Stema Romaniei in UAO 12.01.2021 PDF
      47. Regulament de organizare, functionare si administrare a bibliotecii UAO 12.01.2021 PDF
      48. Regulamentul de organizare si functionare ALUMNI 12.01.2021 PDF
      49. Regulament de organizare si functionare a CCOC din cadrul UAO 12.01.2021 PDF
      50. Regulament de ordine interioara PDF
      51. Regulament de organizare si functionare a Consiliului de Administratie al UAO 11.01.2016 PDF
      52. Regulament de organizare, functionare si administrare a bibliotecii UAO 27.06.2024 PDF

      METODOLOGII

      1. Metodologia privind organizarea admiterii in ciclurile de studii universitare de licenta si de master pentru anul univ. 2022-2023 FSJA 08.12.2021 PDF
      2. Metodologia privind organizarea admiterii in ciclurile de studii universitare de licenta si de master pentru anul universitar 2022-2023 la FSJA 11.03.2022 PDF
      3. Metodologia privind organizarea admiterii in ciclurile de studii universitare de licenta si de master pentru anul universitar 2022-2023 la FSE 11.03.2022 PDF
      4. Metodologia proprie referitoare la procesul de constituire si de alegere a structurilor si functiilor de conducere la nivelul UAO pentru perioada 2020-2024 12.11.2019 PDF
      5. Metodologia de concurs pentru ocuparea posturilor didactice in cadrul UAO 11.03.2022 PDF'
      6. Metodologia de organizare si desfasurare a examenului de promovare in cariera didactica 20.11. 2018 PDF
      7. Metodologia privind recunoasterea in UAO a functiillor didactice din invatamantul universitar obtinute in institutii de invatamant universitar acreditate din strainatate 08.10.2019 PDF
      8. Metodologia privind organizarea admiterii in ciclurile de studii universitare de licenta si de master pentru anul universitar 2023-2024 la FSJA 17.01.2023 PDF
      9. Metodologia privind organizarea admiterii in ciclurile de studii universitare de licenta si de master pentru anul universitar 2023-2024 la FSE 17.01.2023 PDF
      10. Metodologia de concurs pentru ocuparea posturilor didactice in cadrul UAO 13.02.2024 PDF

      PROCEDURI

      1. Procedura de finalizare a studiilor universitare de licenta in cadrul FSJA 09.04.2021 PDF
      2. Procedura de finalizare a studiilor universitare de licenta in cadrul FSE (Actualizat 09.04.2021) PDF
      3. Procedura privind organizarea in format online a activitatilor de evaluare a studentilor in cadrul FSJA din cadrul UAO 12.05.2020 PDF
      4. Procedura privind organizarea si defasurarea in format Online a activitatilor de evaluare a studentilor in cadrul FSE din UAO (12.05.2020) PDF
      5. Procedura privind organizarea si desfasurarea in format online a activitatilor de evaluare a studentilor in cadrul FSJA din UAO (Actualizata in 12.01.2021) PDF
      6. Procedura privind organizarea si desfasurarea in format online a activitatilor de evaluare a studentilor in cadrul UAO (12.05.2020) PDF
      7. Procedura privind organizarea si desfasurarea in format online a activitatilor de evaluare a studentilor in cadrul FSE din UAO (Actualizata in 12.01.2021) PDF
      8. Procedura privind examinarea si notarea studentilor 11.06.2019 PDF
      9. Procedura privind organizarea si desfasurarea in format online a activitatilor de evaluare a studentilor in cadrul UAO 12.01.2021 PDF
      10. Procedura privind organizarea si desfasurarea admiterii in ciclul de studii universitare de licenta pentru anul univ. 2022-2023 FSJA 08.12.2021 PDF
      11. Procedura de finalizare a studiilor universitare de licenta in cadrul FSE 08.12.2021 PDF
      12. Procedura de finalizare a studiilor universitare de master in cadrul FSE 08.12.2021 PDF
      13. Procedura de finalizare a studiilor universitare de master in cadrul FSJA 08.12.2021 PDF
      14. Procedura de finalizare a studiilor universitare de licenta in cadrul FSJA 08.12.2021 PDF
      15. Procedura privind accesul studentilor la spatii wireless si la calculatoarele universitatii PDF
      16. Procedura de management si solutionare a reclamatiilor si contestatiilor candidatilor si a studentilor . Studii universitare de licenta 20.02.2019 PDF
      17. Procedura de recunoastere-echivalare nota incepand cu anul universitar 2017-2018 la FSJA 29.09.2017 PDF
      18. Procedura privind organizarea si desfasurarea admiterii in ciclul de studii universitare de licenta pentru anul universitar 2022-2023 la FSJA 11.03.2022 PDF
      19. Procedura de finalizare a studiilor universitare de licenta in cadrul FSE 11.03.2022 PDF
      20. Procedura de finalizare a studiilor universitare de licenta in cadrul FSJA 11.03.2022 PDF
      21. Procedura de finalizare a studiilor universitare de master in cadrul FSE 11.03.2022 PDF
      22. Procedura de finalizare a studiilor universitare de master in cadrul FSJA 11.03.2022 PDF
      23. Procedura privind organizarea si desfasurarea admiterii in ciclul de studii universitare de licenta pentru anul universitar 2022-2023 la FSJA 11.03.2022 PDF
      24. Procedura privind organizarea si desfasurarea admiterii in ciclul de studii universitare de licenta pentru anul universitar 2022-2023 la FSE 11.03.2022 PDF
      25. Procedura privind organizarea si desfasurarea admiterii in ciclul de studii universitare de licenta pentru anul universitar 2023-2024 la FSJA 17.01.2023 PDF
      26. Procedura privind organizarea si desfasurarea admiterii in ciclul de studii universitare de licenta pentru anul universitar 2023-2024 la FSE 17.01.2023 PDF
      27. Procedura de finalizare a studiilor universitare de licenta in cadrul FSE 18.10.2022 PDF
      28. Procedura de finalizare a studiilor universitare de licenta in cadrul FSJA 18.10.2022 PDF
      29. Procedura de finalizare a studiilor universitare de master in cadrul FSE 18.10.2022 PDF
      30. Procedura de finalizare a studiilor universitare de master in cadrul FSJA 18.10.2022 PDF
      31. Procedura de verificare a lucrarilor de finalizare a studiilor universitare prin sistemul de detectarea a similitudinii la nivelul FSE 24.03.2021 PDF
      32. Procedura de verificare a lucrarilor de finalizare a studiilor universitare prin sistemul de detectarea similitudinii la nivelul FSJA 24.03.2021 PDF
      33. Procedura de elaborare a planurilor de invatamant pentru programele de studii din UAO 23.03.2017 PDF
      34. Procedura privind accesul studentilor la spatii wireless si la calculatoarele universitatii 16.06.2022 PDF
      35. Procedura privind organizarea activitatii didactice pentru studiile universitare de master 12.01.2021 PDF
      36. Procedura de evaluare interna a programelor de studii de licenta si masterat in cadrul FSJA 08.12.2021 PDF
      37. Procedura de evaluare a cadrelor didactice de catre studenți in cadrul FSJA 02.07.2021 PDF
      38. Procedura privnd examinarea si notarea studentilor FSJA 29.09.2022 PDF
      39. Procedura privnd examinarea si notarea studentilor FSE 29.09.2022 PDF
      40. Procedura de evaluare interna a programelor de studii de licenta si masterat in cadrul FSJA 27.06.2024 PDF
      41. Procedura de evaluare interna a programelor de studii de licenta si masterat in cadrul FSE 08.12.2021 PDF
      42. Procedura de promovare a studentilor dintr-un an de studii in altul, in functie de creditele de studii ECTS acumulate 11.06.2019 PDF
      43. Procedura de promovare a doi ani de studii intr-un singur an universitar pentru studentii de la ciclul de studii universitare de licenta din cadrul UAO 26.07.2021 PDF
      44. Procedura de management si solutionare a reclamatiilor si contestatiilor candidatilor si a studentilor 20.09.2022 PDF
      45. Procedura de evaluare a examenului de disertatie organizat in cadrul FSE 10.05.2021 PDF
      46. Procedura de evaluare colegiala a cadrelor didactice din D.S.E 02.07.2021 PDF
      47. Procedura de evaluare a cadrului didactic de catre directorul DSE 02.07.2021 PDF
      48. Procedura de autoevaluare a cadrului didactic in cadrul FSE 02.07.2021 PDF
      49. Procedura de atribuire si indrumare a lucrarilor de finalizare a studiilor universitare din cadrul FSE 30.07.2021 PDF
      50. Procedura privind organizarea si desfasurarea admiterii in ciclul de studii universitare de master pentru anul universitar 2024-2025 la FSE 13.02.2024 PDF
      51. Procedura privind organizarea si desfasurarea admiterii in ciclul de studii universitare de licenta pentru anul universitar 2024-2025 la FSE 13.02.2024 PDF
      52. Procedura de finalizare a studiilor universitare de master in cadrul FSE 13.02.2024 PDF
      53. Procedura de finalizare a studiilor universitare de licenta in cadrul FSE 13.02.2024 PDF
      54. Procedura de evaluare a examenului de licenta organizat in cadrul FSE 10.05.2021 PDF
      55. Procedura de sondare periodica a opiniei studentilor cu privire la satisfactia acestora in ceea ce priveste procesul educational, serviciile studentesti si infrastructura oferite de universitate in cadrul FSE 02.07.2021 PDF
      56. Procedura de recunoastere-echivalare nota valabila incepand cu anul universitar 2022-2023 la FSE 10.10.2022 PDF
      57. Procedura de recunoastere a creditelor de studii si a rezultatelor obtinute in cadrul mobilitatilor la nivelul FSE 07.04.2020 PDF
      58. Procedura privind organizarea si desfasurarea admiterii in ciclul de studii universitare de master pentru anul universitar 2024-2025 la FSJA 13.02.2024 PDF
      59. Procedura privind organizarea si desfasurarea admiterii in ciclul de studii universitare de licenta pentru anul universitar 2024-2025 la FSJA 13.02.2024 PDF
      60. Procedura de atribuire si indrumare a lucrarilor de finalizare a studiilor universitare din cadrul FSJA 30.07.2021 PDF
      61. Procedura de autoevaluare a cadrului didactic in cadrul FSJA 02.07.2021 PDF
      62. Procedura de evaluare a cadrului didactic de catre directorul DSJA 02.07.2021 PDF
      63. Procedura de finalizare a studiilor universitare de licenta in cadrul FSJA 13.02.2024 PDF
      64. Procedura de evaluare a examenului de disertatie in cadrul FSJA 10.05.2021 PDF
      65. Procedura de evaluare colegiala a cadrelor didactice din D.S.J.A 02.07.2021 PDF
      66. Procedura de recunoastere a creditelor de studii si a rezultatelor obtinute in cadrul mobilitatilor la nivelul FSJA 07.04.2020 PDF
      67. Procedura de raportare a activitatilor didactice desfasurate in cadrul FSJA 10.05.2021 PDF
      68. Procedura de sondare periodica a opiniei studentilor cu privire la satisfactia acestora in ceea ce priveste procesul educational, serviciile studentesti si infrastructura oferite de universitate in cadrul FSJA 02.07.2021 PDF
      69. Procedura de finalizare a studiilor universitare de master in cadrul FSJA 13.02.2024 PDF
      70. Procedura de recunoastere-echivalare nota valabila incepand cu anul universitar 2022-2023 la FSJA 10.10.2022 PDF
      71. Procedura de organizare si desfasurare a concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice in cadrul FSJA 11.03.2022 PDF
      72. Procedura de organizare si desfasurare a concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice in cadrul FSE 11.03.2022 PDF

      RAPOARTE DE AUDIT

      RAPORT DE AUDIT INTERN PE ANUL UNIVERSITAR 2021-2022 13.12.2022 PDF

      RAPORT DE AUDIT INTERN 2021 PDF

      RAPORT DE AUDIT EXTERN 2021 PDF