Sari la conținut.

Etichete

11 decembrie 15 15 ani 2012 2013 2013-2014 2014 2014-2015 2015 2015-2016 2016 2016-2017 2017 2018 2020 50 70 ani 80 ani academie accept acord acreditare administratie admitere admitere2015 afer agora agora university aiac2016 american an universitar aniversare atestare award bacalaureat bacstud2016 beijing bilant bologna brainstorming brussels burse carta causa cazare cercetare chengdu chile china chinese academy of science chinez colaborare conference conferences conferinta contabilitate cooperare COPE country craciun decan deschidere dezvoltare DHC digi24 diploma disertatie doctor doctor honoris causa drept drepturile omului economics elsevier erasmus etica eua-iep evaluarea universitatilor examen examen absolvire excellence factor de impact facultate facultati felix festivitati final finalizare fuzzy gang kou guvern honoris icccc2014 icccc2016 ieee IEEE Xplore IJCCC india informatica de gestiune international internationala internationali internationalizat internship isi itqm2014 iulie jiatong university keynote lansare de carte lectura invitata licenta lithuania lotfi magistratura management managementul auditului financiar contabil managementul informatizat al afacerilor masa masa rotunda master membru de onoare al senatului universitar mesaj minister minoritati misiune moscova noul an obiective omagiu paper parlament partner search politie politie locala postuniversitar postuniversitare profesor honoris causa professor program programe acreditate realizari rector rosca salvo ando sarbatoare scopus scor de influenta seminar senator septembrie sets simpozion solomon marcus specializari stiri strategie studentesc studenti studii succes swufe tinte toamna universitate vizita vizita de lucru vot web of science workshop zadeh

Finalizare studii: informații complete

Scris în 7 Iunie 2017.

Finalizare studii: informații complete

Examene de finalizare a studiilor universitare  - sesiunea iulie  2017

  • Ordinul nr. 6125/2016 privind aprobarea Metodologiei-cadru de organizare și desfășurare a examenelor de licență/diplomă și disertație (promoția 2016-2017):  PDF
  • Regulamentul privind organizarea și desfășurarea examenelor de finalizare a studiilor universitare de licenţă şi masterat la UAO (promoția 2016-2017):  PDF
  • Comisiile de licență și disertație la FSE:  PDF
  • Comisiile de licență și disertație la FSJA:  PDF

Specializări/programe de studii universitare de licență - promoția 2016-2017

Facultatea

Specializarea/

Programul de studii universitare de licență

Diploma de licență/

Titlul acordat

Probe

de examen

Perioada/

Data susținerii examenului

Facultatea de Științe Economice (FSE)

Management

Licențiat în științe economice

1. Proba de specialitate*

2. Lucrare de licență**

FSE (Management + CIG):

Înscrierea la examen: 24.07.2017 – 25.07.2017, orele 09:00-17:00

Susţinerea examenului:  28.07.2017, ora 11:00

FSJA (Drept + Politie locala):

Înscrierea la examen: 17.07.2017 – 18.07.2017, orele 09:00-17:00

Susţinerea examenului:

20.07.2017, ora 10:00 (Politie locala)

21.07.2017, ora 11:00

(Drept)

Contabilitate și informatică de gestiune

Licențiat în științe economice

Facultate de Științe Juridice și Administrative (FSJA)

Drept

Licențiat în drept

Poliție locală

Licențiat în științe administrative


*Proba de specialitate se susține oral în fața comisiei de licență (conform metodologiei la specialitatea respectivă).

**Lucrarea de licență se elaborează sub coordonarea unui îndrumător științific (cadru didactic) și se susține public în fața comisiei de licență.

Facultatea de Științe Economice (FSE)

 Specializările: Management, Contabilitate și informatică de gestiune

Metodologia de elaborare a lucrării de licență 2017

  • Cereri/formulare licență FSE 2017:  PDF
  • Ghid elaborare licentă FSE 2017:  PDF
  • Plan individual de pregatire student FSE 2017:  PDF
  • Arhivă .rar cu toate documentele în word:  RAR
  • Acte necesare la înscriere (Management, CIG):  PDF

Facultatea de Științe Juridice și Administrative (FSJA)

Specializările: Drept, Poliție locală

Ghid de elaborare a lucrării de licență 2017

  • Ghid de elaborare a lucrării de licență:  PDF
  • Plan de pregătire:  PDF
  • Formulare cereri:   PDF
  • Arhivă .rar cu toate documentele în word:  RAR
  • Acte necesare la înscriere (Drept):  PDF 
  • Acte necesare la înscriere (Poliție locală):  PDF

SUBIECTE pentru licenţă – sesiunea iulie 2017

Drept

  • Criminalistică:   PDF
  • Drept penal:   PDF
  • Drept procesual penal:   PDF 
  • Drept procesual civil:   PDF
  • Drept civil:   PDF
  • Drept comunitar european:   PDF

Poliție locală 

  • DREPT ADMINISTRATIV:   PDF 
  • ELEMENTE DE DREPT PENAL. PARTEA GENERALĂ. PARTEA SPECIALĂ:   PDF 
  • MANAGEMENT PUBLIC:   PDF
  • POLIŢIE LOCALĂ:   PDF
  • TEORIE ŞI PRACTICĂ POLIŢIENEASCĂ:   PDF

PROGRAMA CADRU pentru examenul de licenţă – sesiunea iulie 2017

Drept

  • DREPT CIVIL. PARTEA GENERALĂ:   PDF
  • CRIMINALISTICĂ:   PDF 
  • DREPT PENAL. PARTEA GENERALĂ:   PDF
  • DREPT PROCESUAL CIVIL:   PDF
  • DREPT PROCESUAL PENAL ȘI CIVIL:   PDF
  • DREPT COMUNITAR EUROPEAN:   PDF 

****

Specializări/programe de studii universitare de masterat - promoția 2016-2017

Facultatea

Domeniul de masterat

Specializarea/

Programul de studii universitare de licență

Diploma de master/

Titlul acordat

Probă

de examen

Perioada/

Data susținerii examenului

Facultatea de Științe Economice

Management

Managemenul resurselor umane

Master în management

Lucrare de disertație*

FSE (Managementul resurselor umane):

Înscrierea la examen: 24.07.2017 – 25.07.2017, orele 09:00-17:00

Susţinerea examenului:  27.07.2017, ora 11:00

FSJA (DSPC+CCA):

Înscrierea la examen: 17.07.2017 – 18.07.2017, orele 09:00-17:00

Susţinerea examenului:

20.07.2017, ora 16:00

Facultate de Științe Juridice și Administrative

Drept

Cercetări criminalistice aplicate

Master în drept

Științe penale și criminalistică

Master în drept

*Lucrarea de disertație se elaborează sub coordonarea unui îndrumător științific (cadru didactic) și se susține public în fața comisiei de disertație.

Facultatea de Științe Economice:

 Specializarea: Managementul resurselor umane

Metodologia de elaborare a lucrării de disertație 2017

  • Cereri/formulare disertație  FSE 2017:  PDF
  • Ghid elaborare disertație FSE 2017:  PDF
  • Plan individual de pregatire student  FSE 2017:  PDF
  • Arhivă .rar cu toate documentele în word:  RAR
  • Acte necesare la înscriere (MRU):  PDF

Facultatea de Științe Juridice și Administrative

Specializările: Cercetări criminalistice aplicate,
Științe penale și criminalistică

Ghid de elaborare a lucrării de disertație 2017

  • Ghid de elaborare a lucrării de licență:  PDF
  • Plan de pregătire:  PDF
  • Formulare cereri:  PDF
  • Arhivă .rar cu toate documentele în word:  RAR
  • Acte necesare la înscriere (SPC+CCA):  PDF

*****


INFORMAȚII privind examenele finale pentru absolvenții de studii POSTUNIVERSITARE

  • Specializarea: Instituții de dreptul muncii:  PDF
  • Specializările: Managementul resurdelor umane + Audit financiar contabil:  PDF

******

ANUNȚ IMPORTANT!!!

Atenție la originalitate, similitudini și plagiat!!!

 ART. 143/ din Legea 1/2011

  (4) Îndrumătorii lucrărilor de licenţă, de diplomă, de disertaţie şi de doctorat răspund în solidar cu autorii acestora de asigurarea originalităţii conţinutului acestora.

  (5) Este interzisă comercializarea de lucrări ştiinţifice în vederea facilitării falsificării de către cumpărător a calităţii de autor al unei lucrări de licenţă, de diplomă, de disertaţie sau de doctorat.

       ART. 146 din Legea 1/2011

  Rectorul poate anula, cu aprobarea senatului universitar, un certificat sau o diplomă de studii atunci când se dovedeşte că s-a obţinut prin mijloace frauduloase sau prin încălcarea prevederilor Codului de etică şi deontologie universitară.

Notă. Lucrările de licență/disertație vor fi verificate cu un software de detectare a similitudinilor cu alte lucrări. Pentru a preveni plagiatul, întâi de toate, trebuie să știm ce este acesta. Iată câteva informații utile în acest sens:

=========================================

************

Dr. Salvo Andò, DHC al UAO

Scris în 12 Mai 2017.

Dr. Salvo Andò, DHC al UAO

Luni, 15 mai 2017, ora 15, în Amfiteatrul Albastru, va avea loc ceremonia decernării titlului Doctor Honoris Causa al Universității Agora profesorului italian Salvo Andò.

Dr. Salvo Andò, profesor universitar, doctor în drept constituțional comparat, important om politic italian, este un vechi colaborator și prieten al Universității Agora.

Profesorul Salvo Andò a predat la universitățile din Bologna, Catania, Malta, Roma, Enna, la catedrele de drept și a fost rector al Universității KORE din Enna, Sicilia.

Deputat în Parlamentul Italiei pentru patru mandate, Ando a fost vicepreședintele comisiei parlamentare care a investigat loja masonică P2. Ando a fost ministru al apărării în guvernul Italian, cu un rol decisiv în lupta împotriva mafiei, fiind cel care a introdus intervenția forțelor armate în operațiunile de ordine publică în cazuri de mafia.

Salvo Ando a fondat și este președintele Fundației Nuovo Mezzogiorno și al Observatorului Internațional al Drepturilor Omului în Țările Mediteraneene.

Este redactor șef al Mediterranean Journal of Human Rights și director al Collana delle Pubblicazioni giuridiche, din Malta. De asemenea, este editor executiv la una din revistele universității noastre, Agora International Journal of Juridical Sciences.

Mesajul rectorului 2016 -2017

Scris în 10 Martie 2017.

Mesajul rectorului 2016 -2017

"Acces la succes!"  (Motto-ul UAO)

Echipa managerială a Universității Agora din municipiul Oradea își asumă transparența ca o componentă esențială a calității.” (Misiune asumată de rector și echipa sa)

Universitatea Agora din municipiul Oradea este o insţituţie de învăţământ superior de drept privat şi utilitate publică, fondată în anul 2000 de către Fundaţia Agora, acreditată  în 2010 de către ARACIS şi  validată de Parlamentul României, prin Legea 59/2012, ca fiind parte integrantă a sistemului naţional de învăţământ superior din România.

La data de 24.04.2012 am fost ales rector de către toate cadrele didactice şi studenţii Universităţii Agora, pentru legislatura 2012-2016, iar în 2016 am fost reales pentru mandatul 2016-2020.

Rectorul reprezintă legal Universitatea Agora din municipiul Oradea (UAO) în Consiliul Naţional al Rectorilor, în raporturile cu Ministerul Educaţiei Naţionale şi organismele sale subordonate sau consultative (ARACIS, CNATDCU, UEFISCDI etc.), cu administraţia centrală şi locală, cu instituţiile de învăţământ şi de cercetare naţionale şi de peste hotare, cu organismele publice interne şi internaţionale.

Deşi tânără şi mică, cu două facultăți (Facultatea de  Ştiinţe Economice și Facultatea de Științe Juridice și Administrative),  Universitatea Agora este extrem de dinamică şi activă. În loc de o dezvoltare cantitativă preferăm una calitativă.

Fără falsă modestie, Universitatea Agora se poate mândri cu unele performanţe greu de atins, păstrând proporțiile, chiar de unele instituţii academice cu tradiţie şi de dimensiuni mai mari: 5 centre de cercetare (din care două  internaţionale), o editură şi o tipografie, 5 reviste ştiinţifice internaţionale în limba engleză (din care una ISI şi două BDI), 5 conferinţe internaţionale în limba engleză, un laborator de informatică, un laborator de criminalistică, 3 săli cu table smart pentru cursuri  videoconferinţe, 3 amfiteatre cu peste 100 de locuri, platformă de e-learning funcţională, și 10 proiecte POS-DRU finalizate în 2015.

Prestigiul național și internațional de care se bucură Universitatea Agora din municipiul Oradea este confirmat în timp prin calitatea absolvenților săi, cât și prin relațiile de colaborare cu instituții similare din țară, din Europa, China, India și din Statele Unite ale Americii.

Dacă agreaţi o educaţie temeinică, de calitate, prin tehnologii didactice moderne, în deplină transparenţă şi legalitate, veniţi cu cea mai mare încredere la Universitatea Agora.

În spiritul trasparenţei totale, care ne caracterizează,  vă invit să citiţi documentul de mai jos: Raportul rectorului  privind starea UAO  în 2015 (Cf. Art.130 din Legea 1/2011): PDF

Succes la acces!

Rector,  Prof.univ.dr. Ioan Dziţac

http://www.digi24.ro/video/emisiuni-regionale/oradea/recrutat-in-crisana/recrutat-in-crisana-25-mai-2015-15-ani-de-agora-in-oradea-396618

Tel. /fax: +40 359 101 032,
Mobil: +40 722 562 053
Email: rector@ univagora.ro

Pagina 1 din 39. 1 2 3 37 38 39 »

Înapoi la conținut.