Sari la conținut.

Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră (CCOC)

  • Descriere și prezentare CCOC  PDF 
  • Regulament de organizare și funcționare a centrului de consiliere și orientare în carieră (CCOC) din cadrul UAO 12.01.2021 PDF
  • Programul membrilor CCOC  Icon PDF (92,4 KO)
  • Calendar CCOC 2021-2022  Icon PDF (127,0 KO)
  • Calendar CCOC 2021-2022 - Sem II  PDF

ANUNȚ 

În data de 12.04.2022, Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră a studenților (C.C.O.C.) din cadrul universității Agora, în colaborare cu Clubul Rotary Insignis Oradea au organizat o întâlnire cu studenții de la Facultatea de Științe Juridice și Administrative, Domeniul Drept,  Domeniul Științe administrative, din anul I, II, III și IV. 

Invitații au fost Claudia Mirela Cercheș, avocat Baroul Bihor, Vlad Țara, notar public, Camera Notarilor Publici Oradea și Octavian Bochiș, avocat Baroul Bihor.

----------------------------

ANUNȚ

În data de 11.04.2022, Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră a studenților (C.C.O.C.) din cadrul Universității Agora a invitat-o pe doamna comisar de poliție Lavinia Papp, psiholog principal, specialist criminalist, expert poligraf, din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Bihor, la o întâlnire cu studenții de la Facultatea de Științe Juridice și Administrative, Domeniul Drept, Domeniul Științe administrative, Programul de studii: Poliție locală și programul de studii: Științe penale și criminalistică (SPC).

----------------------------

ANUNȚ 

Colegiul Consilierilor Juridici Bihor efectuează înscrieri pentru:

Examenul de Primărie în profesia de consilier juridic, respectiv dobândirea titlului profesional de consilier juridic STAGIAR, cu o perioadă de 2 ani, organizat în data de 28.04.2022, ora 16:00.

Examenul de Primărie în profesia de consilier juridic, respectiv dobândirea titlului profesional de consilier juridic DEFINITIV,  organizat în data de 28.04.2022, ora 16:00.

Afiș

----------------------------

ANUNȚ

În data de 30 martie 2022, Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră din cadrul  Universității Agora, a organizat o întâlnire de lucru cu dna Oana Lazăr, consilier juridic în cadrul Direcției Juridice - Serviciul Juridic Contencios din Primăria Municipiului Oradea și dna Ioana Gligor, consilier juridic în cadrul Direcției Juridice – Compartimentul Contestații Falimente din Primăria Municipiului Oradea.

La întîlnire au participat studenți de la Facultatea de Științe Juridice și Administrative, respectiv Programul de  studii Drept din anul I, II, III și VI și cei de la Programul de studii Poliție Locală, anul I, II și III.

----------------------------

ANUNȚ

În data de 09.03.2022, la ora 16.00, Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră din cadrul Universității Agora, a organizat o întâlnire de lucru cu domnul inspector principal Chereji Andrei Cristian din cadrul Serviciului Criminalistic, Inspectoratul de Poliție al Județului Bihor.

----------------------------

ANUNȚ

În data de 07.03.2022, ora 13.00, va avea loc întâlnirea studenților din anul I Drept cu îndrumătorul de an, prof.univ.dr. Elena Iancu. Întâlnirea se va desfășura în format mixt, atât în sala de curs cât și prin intermediul platformei Moodle, la secțiunea îndrumător de an Drept.

----------------------------

ANUNȚ

În data de 12.01.2022, ora 20.00 va avea loc întâlnirea online pe platforma Moodle cu îndrumătorul de an:

Ordinea de zi:

1. Verificarea modului de desfășurare a cursurilor și seminariilor

2. Prezența la cursuri și seminarii

3. Practica de specialitate

4. Aspecte privind programarea examenelor din sesiunea de iarnă

5. Pregătirea pentru sesiune

6. Diverse

----------------------------

În data de 13.12.2021, ora 20.00 va avea loc întâlnirea online pe platforma Moodle cu îndrumătorul de an:

Ordinea de zi:

1. Verificarea modului de desfășurare a cursurilor și seminariilor

2. Prezența la cursuri și seminarii

3. Practica de specialitate

4. Indicarea regulamentelor/ metodologiilor/ procedurilor la nivelul universității

5. Indicarea regulamentelor/ metodologiilor/ procedurilor la nivelul facultății

6. Participarea la cercurile științifice studențești

7. Activitatea A.S.A

8. Diverse

----------------------------

În data de 10.11.2021, ora 20.00 va avea loc întâlnirea online pe platforma Moodle cu îndrumătorul de an:

Ordinea de zi:

1. Verificarea modului de desfășurare a cursurilor și seminariilor

2. Prezența la cursuri și seminarii

3. Practica de specialitate

4. Prezentarea Codului de etică și integritate al UAO

5. Prezentare Carta UAO

6. Participarea la cercurile științifice studențești

7. Diverse

----------------------------

Sesiune de informare 04.10.2021, ora 18.00

Stimați studenți, în data de 04.10.2021, ora 18.00 va avea loc sesiunea de informare cu privire la desfășurarea Practicii de specialitate ca disciplină obligatorie în semestrele 7 și 8 ale anului IV de studiu. Sesiunea de informare se va desfășura în format mixt, atât fizic, în Aula Verde cât și online pe platforma Moodle.

Prezența este obligatorie.

Profesor responsabil de Practica de specialitate 

Conf. univ. dr. Laura-Roxana Popoviciu

lpopoviciu@yahoo.com

Noutăți:

Vineri, 05.11.2021 la Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră din cadrul universității AGORA, a avut loc o întâlnire online cu dna Lavinia Papp, comisar de poliție, psiholog principal și expert poligraf în cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Bihor, care a prezentat profesia de expert poligraf. 

Luni, 08.11.2021 la Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră din cadrul universității AGORA, a fost invitat dul Ionuț Radi, avocat Baroul Bihor. 

In atentia studentilor de la DREPT, anul I, studii universitare licenta.  In data de 8.11.2021, ora 13 va avea loc intalnirea studentilor (lunar) cu indrumatorul de an, prof.univ.dr.habil.IANCU Elena-Ana.Mod de desfășurare: online, prin utilizarea platformei MOODLE. Sectiunea: Indrumator de an Drept (I-IV).

Luni, 25.10.2021 la Centru de Consiliere și Orientare în Carieră a studenților a fost invitată doamna

inspector de poliție Roxana Petruse, expert criminalist în cadrul Compartimentului „Expertize și

Constatări Criminalistice" al Serviciului Criminalistic din Inspectoratul de Poliție Județean Bihor.

Marți, 19.10.2021 la Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră a studenților a avut loc o întâlnire

de lucru între dul Vlad Mariș, șef Birou Ordine Publică în cadrul Poliției locale Oradea și studenții de

la specializarea Poliție locală din anii I, II și III.

În data de 11.06.2021 de la ora 09.00 la Universitatea Agora din Oradea, prin Centrul de Orientare și Îndrumare în Carieră (CCOC), va avea loc o dezbatere online cu dna comisar de poliție Lavinia Papp, psiholog principal, specialist criminalist, expert poligraf, din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Bihor.

Joi, 03.06.2021, în cadrul Universității Agora din Oradea, prin Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră, se va desfășura Seminarul GRAFOLOGIA ȘI SECRETELE EI, prezentat de analistul grafolog Călin Ban, președintele Asociației Grafologice din România, specializat în recrutare și selecție de personal cu peste 250 de analize grafologice efectuate.
La eveniment va participa și dul Florin Lăzău, șef Serviciu Criminalistic din cadrul I.P.J. Bihor, care are și calitatea de vicepreședinte al Asociației Grafologice din România și alți membri ai Asociației

În data de 04.03.2021 la orele 16:00, îi avem ca invitați în cadrul CCOC pe domnii: Mark Ujvarosi, inspector principal și Cosmin Chiș, coordonator Ordine Publică și rutieră în cadrul Poliției Locale Marghita, la o întâlnire de informare cu studenții Universității Agora, programul de studiu Poliție Locală. Intâlnirea va avea loc în Aula albastră, din incinta Universitatii Agora

În data de 1 martie 2021 orele 14:00 îl avem ca invitat în cadrul CCOC pe domnul Vlad Mariș, Șef birou Ordine Publică din cadrul Direcției Poliției Locale Oradea. Evenimentul va avea loc în Aula Albastră din incinta Universității Agora din Oradea.

Prima sesiune de informare pentru studentii anului III, DREPT,  an universitar 2020/2021

Stimați studenți, în data de 5.07.2021, ora 19.00 va avea loc sesiunea de informare cu privire la desfășurarea Practicii de specialitate ca disciplină obligatorie în semestrele 7  și 8 ale anului IV de studiu ( an universitar 2021/2022)

Sesiunea de informare se va desfășura în format mixt, atât fizic, în Amfiteatrul Albastru, cât și online.

Prezența este obligatorie.

Teme de discuție:

- Prezentarea Regulamentului de practică UAO;

- Prezentarea Metodologie de practică  la nivel FSJA;

- Prezentarea partenerilor de practică;

- Poziția Practicii de specialitate  în Planul de învățământ, anul IV din anul universitar 2021/2022.

Cadru didactic responsabil de Practica de specialitate

Conf. univ. dr. Laura-Roxana Popoviciu

lpopoviciu@yahoo.com

Calendar CCOC 2020-2021: PDF (arhivă)

CCOC

  1. Despre noi
    • CCOC face parte din structura Universității AGORA din anul 2013.
    • Misiunea CCOC: sprijinirea studenților și absolvenților în dezvoltarea personală și a unei cariere de succes prin informare, consiliere și facilitarea accesului pe piața muncii.
    • Obiectiv principal: inserția studenților pe piața muncii, atât în timpul facultății cât și după absolvire.
    • Serviciile CCOC: 
      • Consiliere
      • Asistență
      • Facilități
      • Oportunități
    • Activități:
      • Târguri carieră
      • Întâlniri studenți - angajatori
      • Consiliere
      • Prezentări companii
      • Monitorizare traseu profesional
  2. Echipa CCOC
  3. Resurse utile:
    • Formulare (Convenție pentru efectuarea stagiului de practică)
    • Acte necesare
    • Informații utile

Acasă

  1. Misiunea centrului
    • Sprijinirea studenților și absolvenților Universității Agora în dezvoltarea unei cariere de succes prin servicii de informare, consiliere și acces pe piața muncii
  2. Dezvoltare durabilă
    • Nu se poate realiza decât prin crearea și consolidarea legăturilor între mediul universitar și mediul de afaceri care să aducă avantaje de ambele părți.

Consiliere

  1. Ghid pentru carieră
    • Scrisoare de prezentare
    • CV-ul profesional
    • Ce este important când iți faci un plan de carieră
  2. Consilierea psihologică
    • Dezvoltarea resurselor umane
    • Intervenții în situații critice
    • Gestionarea stresului în anumite situații (sesiune, examene etc)
    • Metode de diminuare a dificultăților emoționale
    • Orar consiliere
  3. Voluntariat

Evenimente

Evenimente: 

03.05..2021:  PDF Galerie: photo 03.06.2021

06.05.2021: PDF Galerie: photo 06.05.2021

07.05.2021: PDF Galerie: photo 07.06.2021

11.06.2021: PDF Galerie: photo 11.06.2021

11.10.2021: PDF Galerie: photo 11.10.2021

19.10.2021 Click aici  Galerie: photo 19.10.2021

25.10.2021: Click aici   Galerie: photo 25.10.2021

05.11.2021: Click aici Galerie: photo 05.11.2021

08.11.2021: Click aici Galerie: photo 08.11.2021

02.12.2021: Click aici Galerie: photo 02.12.2021

17.01.2022: Click aici Galerie: photo 17.01.2021

09.03.2022: Click aici Galerie: photo 09.03.2021

30.03.2022: Click aici Galerie: photo 30.03.2021

11.04.2022: Click aici Galerie: photo 11.04.2021

12.04.2022: Click aici Galerie: photo 12.04.2021

  1. Evenimentele centrului, organizate pentru studenți dar și împreună cu studenții:
    • „Săptămâna Carierei la Agora”: atelier pentru studenți, târg de joburi, concerte.
    • Atelier pentru studenți: Modele în carieră (Mentori)
    • Consiliere în redactarea CV-ului
    • Cum redactez corect lucrarea de licență ?
    • Workshop - Calitatea educației
    • Workshop - Performanța profesională
  2. Alte evenimente
    • „Săptămâna Carierei la Agora”, Bursa locurilor de muncă pentru absolvenți, în colaborare cu AJOFM etc.

Galerie Foto Evenimente

Evenimente: Galeriephoto 03.06.2021photo 06.05.2021 ,photo 07.06.2021photo 11.06.2021

 Studii

  1. Chestionare
    • C.1. Evaluarea gradului de satisfacție a studenților Universității Agora
    • C.2. Monitorizarea traseului profesional
  2. Proiecte
    • Student Agora -> Antreprenor
    • Întâlniri cu actuali și foști studenți Agora, care sunt antreprenori
  3. Rapoarte de activitate:

Programe

  1. Proiect pentru reducerea abandonului școlar: PDF
  2. Proiect invatare: PDF

Locuri de muncă

  • Locuri de muncă
  • Angajatori
  1. AJOFM click aici
  2. Publi24 click aici
  3. Bestjobs click aici
  4. Ejobs click aici

Contact

Piaţa Tineretului, nr. 8 
(intersecție cu Miron Costin, Școalelor și Oglinzilor)
Coordonate GPS: 
Lat. N: 47.048938421830755, Long. E: 21.950868387444626 
410526 Oradea, jud. Bihor
Tel: +40 259 427 398, +40 259 472 513
Fax:+40 259 434 925 (Secretariat, Senat, Consiliu de Administratie)
Tel./Fax +40 359 101 032 (Rector, Cancelar)

Adresa de e-mail:
Secretariat: secretariat@univagora.ro 
Director CCOC: dumitra1970@yahoo.com
Psiholog Cuibuș Dănuța-Ioana: danutadana91@yahoo.com

Pentru programări consiliere, vă rugăm să trimiteți un email la adresa secretariat@univagora.ro și să specificați numele, facultatea și anul de studiu.

Înapoi la conținut.