Sari la conținut.

Universitatea Agora din municipiul Oradea (fondată în 2000, acreditată de ARACIS în 2010, înființată prin Legea 59/2012,   reacreditată de ARACIS în 2018)

NOU! Liste provizorii cu candidații admiși (19 iulie 2019, toate specializările):  PDF 

Admiterea pentru anul universitar 2019 -2020

Hotărârea Guvernului nr. 326/2019 privind aprobarea Nomenclatorului domeniilor și al specializărilor/programelor de studii universitare și a structurii instituțiilor de învățământ superior pentru anul universitar 2019-2020, din 23.05.2019, publicată în Monitorul Oficial, partea I, Nr. 467, cu Anexele 1-6 publicate în Nr. 467 bis/10.04.2019, precizează la pag. 119 starea de acreditare (A) și numărul de locuri la specializările de licență de la Universitatea Agora din Municipiul Oradea: Management (A, 50 locuri), Contabilitate și informatică de gestiune (A, 100 locuri), Drept (A, 100 locuri) și Poliție locală (A, 80 locuri).

Hotărârea Guvernului nr. 318/2019 privind domeniile și programele de studii universitare de master acreditate și numărul maxim de studenți ce pot fi școlarizați în anul universitar 2019-2020,  din 23.05.2019 publicată în M.O.R. partea I, Nr. 500bis /20.06.2019, precizează în Anexa 1 (pagina 86) starea de acreditare și numărul de locuri la programele de master de la Universitatea Agora din Municipiul Oradea: Cercetări criminalistice aplicate (2 ani, 50* locuri), Științe  penale și criminalistică (1 an, 50* locuri) și  Managementul resurselor umane (2 ani, 50 locuri).

Icon Calendarul admiterii 2019 (184,2 KO)

(1) Sesiunea I: 1 aprilie - 31 iulie 2019

1 aprilie - 19 iulie ÎNSCRIEREA CANDIDAŢILOR
19 iulie AFIŞAREA LISTELOR PROVIZORII DE ADMITERE
22 iulie DEPUNEREA CONTESTAŢIILOR ŞI SOLUŢIONAREA ACESTORA
22 - 31 iulie CONFIRMAREA LOCURILOR
31 iulie AFIŞAREA LISTELOR FINALE DE ADMITERE

(2) Sesiunea a II-a: 1 august – 27 septembrie 2019

1 august -17 septembrie ÎNSCRIEREA CANDIDAŢILOR
17 septembrie AFIŞAREA LISTELOR PROVIZORII DE ADMITERE
18 septembrie DEPUNEREA CONTESTAŢIILOR ŞI SOLUŢIONAREA ACESTORA
18-27 septembrie CONFIRMAREA LOCURILOR
27 septembrie AFIŞAREA LISTELOR FINALE DE ADMITERE

Înscrierile se fac de luni până vineri, între orele 9:00 -17:00.

Admiterea la studiile de licenţă/master, pe locurile cu taxă, se face pe baza mediei de la examenul de bacalaureat/licenţă.

Nota: Candidații care posedă credite transferabile pentru o anumită specializare (au întrerupt studiile sau doresc să continue studiile la o altă specializare), pot da admitere în anul I și apoi pot fi înmatriculați într-un an superior, cu aprobarea rectorului, pe baza recunoașterii creditelor transferabile de către o comisie și avizul decanului.

Acte necesare pentru înscriere

  1. Diploma de bacalaureat sau echivalentă (copia și originalul pentru confirmarea autenticității copiei la secretariat);
  2. Pentru absolvenţii din 2019 este suficientă adeverinţa de absolvire;
  3. Copie după certificatul de naştere (copia și originalul pentru confirmarea autenticității copiei la secretariat);
  4. Copie după certificatul de căsătorie (pentru candidaţii care şi-au schimbat numele în urma căsătoriei, copia și originalul pentru confirmarea autenticității copiei la secretariat);
  5. Două fotografii 3/4;
  6. Copie dupa actul de identitate (copia și originalul pentru confirmarea autenticității copiei la secretariat);
  7. Adeverinţă medicală (de la medicul de familie);
  8. Un dosar plic.

PROBE SPORTIVE ELIMINATORII  (Poliție locală)

19 IULIE ora 08:0017 SEPTEMBRIE ora 16:00

In cadrul admiterii la programul de studii POLIȚIE LOCALĂ, verificarea aptitudinilor fizice are caracter eliminatoriu. 
Toate probele sunt obligatorii: alergare de viteză (50 m plat), alergare de rezistență (1000 m).

      

1. Facultatea de Științe Economice (FSE)

organizează admitere la studii universitare de

Licență: 

  • Management (3 ani, 50 locuri) și

  • Contabilitate și informatică de gestiune (3 ani, 100 locuri)

MANAGEMENT

- admitere cu diplomă de bacalaureat

- absolvire cu diplomă de licență în științe economice

CONTABILITATE ȘI INFORMATICĂ DE GESTIUNE

- admitere cu diplomă de bacalaureat

-absolvire cu diplomă de licență în științe economice

Masterat

  • Managementul resurselor umane (2 ani, 50 locuri)

MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE

- admitere cu diplomă de licență (în orice domeniu)

- absolvire cu diplomă de master în management

2. Facultatea de Științe Juridice și Administrative (FSJA)

organizează admitere la studii de

Licență: 

  • Drept (4 ani, 100 locuri) și 

  • Poliție locală (3 ani, 80 locuri)

DREPT

- admitere cu diplomă de bacalaureat

- absolvire cu diplomă de licență în drept

POLIȚIE LOCALĂ

- admitere cu diplomă de bacalaureat

- absolvire cu diplomă de licență în științe administrative

Masterat

  • Științe penale și criminalistică,

  • Cercetări criminalistice aplicate (50 locuri).

ȘTIINȚE PENALE ȘI CRIMINALITICĂ

- admitere cu diplomă de licență (în orice domeniu)

- absolvire cu diplomă de master în drept

CERCETĂRI CRIMINALISTICE APLICATE

- admitere cu diplomă de licență (în orice domeniu)

- absolvire cu diplomă de master în drept

=========================================================

Specializări/programe de studii universitare de licență 2019-2020

(pentru posesorii de diplome de bacalaureat)

Facultatea

Domeniul de licență

Specializarea/

Programul de studii universitare de licență

(A)/

(AP)*

Forma

de

învățământ**

Nr. credite

ECTS

transferabile

(nr. ani de studiu)

Nr. max. locuri

Facultatea de

Științe Economice

Management

Management

A

IF

180 (3 ani)

50

Contabilitate

Contabilitate și informatică de gestiune

A

IF

180 (3 ani)

100

Facultate de

Științe Juridice și Administrative

Drept

Drept

A

IF

240  (4 ani)

100

Științe Administrative

Poliție locală

A

IF

180 (3 ani)

80


Legendă:

* A= specializare acreditată; AP= specializare autorizată provizoriu;

** IF = învățământ cu frecvență (zi).

Specializări/programe de studii universitare de masterat 2019-2020

Obs. Pot candida posesorii de diplome de licență sau echivalente.

Facultatea

Domeniul de masterat

Specializarea/

Programul de studii universitare de masterat

(A)/

(AP)*

Forma

de

învățământ**

Nr. credite  ECTS transferabile

(nr. ani de studiu)

Nr. max. locuri

Facultatea de Științe Economice

Management

Managemenul resurselor umane

A

IF

120  (2 ani)

50

Facultate de Științe Juridice și Administrative

Drept

Cercetări criminalistice aplicate

A

IF

120  (2 ani)

50

Științe penale și criminalistică

A

IF

60 (1 an)

Specializări/programe de studii postuniversitare

(pentru posesorii de diplome de licență; înscrierile se fac continuu, iar studiile durează aproximativ cât un semestru și pot debuta oricând pe parcursul anului)

Facultatea

Domeniul acreditat

Specializarea/

Programul de studii postuniversitare

(A)/

(AP)*

Forma

de

învățământ**

Nr. credite ECTS transferabile***

(nr. ore)

Nr. max. locuri

Facultatea de Științe Economice

Management

Managemenul resurselor umane

A

IF

60 (210 ore)

50

Audit financiar-contabil

A

IF

60 (224 ore)

50

Facultate de Științe Juridice și Administrative

Drept

Instituţii de dreptul muncii

A

IF

60 (224 ore)

50

Instituţii de drept privat

A

IF

60 (224 ore)

50

Științe penale și criminalistică

A

IF

60 (224 ore)

50


*** Creditele transferabile de la studiile postuniversitare pot fi recunoscute la studiile corespunzătoare de masterat.

*********************************

Observații:

  1. Admiterea la studiile de licenţă/master, pe locurile cu taxă, se face pe baza mediei de la examenul de bacalaureat/licenţă (taxa = 500 EUR/an sau în rate eșalonate cu un adaos procentual).
  2. Forma fără taxă (bursă Agora): Bursele Agora se acordă pe baza unor criterii de performanță, stabilite de către Consiliul de administrație al universității.
  3. Candidații care posedă credite transferabile pentru o anumită specializare (au întrerupt studiile sau doresc să continue studiile la o altă specializare), pot da admitere în anul I și apoi pot fi înmatriculați într-un an superior cu aprobarea rectorului (pe baza recunoașterii creditelor transferabile de către o comisie și avizul decanului).

 ÎNSCRIERI DE ACASĂ @

prin e-mail la adresa: acte@univagora.ro

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Tot ce trebuie să știi pentru a respecta Regulamentul General Privind Protecția Datelor (GDPR)

Regulamentul General Privind Protecţia Datelor (GDPR) a fost creat cu scopul de a reglementa modul în care datele personale ale cetăţenilor Uniunii Europene sunt protejate de companii, precum şi de a înlocui actuala Directivă 95/46/EC Privind Protecţia Datelor.

Organizaţiile care îşi desfăşoară activitatea în Uniunea europeană sau care prelucrează datele cetăţenilor UE trebuie să se asigure că sunt adaptaţi noului Regulament şi îl respectă, sau riscă să fie penalizaţi.

Puterea asupra datelor personale nu va mai aparţine organizaţiilor, ci însuşi cetăţenilor Uniunii Europene.

Cea mai importanta dată ce trebuie reţinută pentru 2018 este 25 Mai, data până la care toate statele membre trebuie să transpună Regulamentul în legislaţia naţională, iar companiile să fie conforme cu acesta.

Detalii la https://eugdprcompliant.com/ro/

Prelucrarea datelor cu caracter personal se realizează cu respectarea dispozițiilor imperative ale art. 5 din Legea nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, cu modificările și completările ulterioare. Prelucrarea datelor cu caracter personal se efectuează de către peronal împuternicit de rectorul Univesităţii Agora, cu respectarea obligației autorităților publice de a respecta și ocroti viața intimă, familială și privată.

În cadrul procesului de înscriere la admitere se colectează o serie de date cu caracter personal, motivația necesității acestor informații fiind explicată mai jos:

Nume: Colectarea numelui persoanei în cauză are ca scop eficientizarea procesului de identificare.

Prenume: Colectarea prenumelui persoanei în cauză are ca scop eficientizarea procesului de identificare.

Data nașterii: Colectarea datei nașterii persoanei în cauză are ca scop ca scop ușurarea procesului de identificare.

Localitatea nașterii: Colectarea localității de naștere a persoanei în cauză are ca scop ușurarea procesului de identificare.

Județul nașterii: Colectarea județului de naștere a persoanei în cauză are ca scop ușurarea procesului de identificare.

Telefon: Colectarea informației referitoare la numărul de telefon al persoanei în cauză are ca scop ușurarea și eficientizarea procesului de comunicare între Universitatea Agora și persoana în cauză.

Adresa de e-mail: Colectarea informațiilor digitale are ca scop eficientizarea procesului de comunicare, prin anunțare, organizare și contorizare a evenimentelor procesului de admitere.

Cetățenie: Colectarea informațiilor referitoare la cetățenia persoanei în cauză are ca scop eficientizarea procesului de identificare.

Media examenului de absolvire: Colectarea informațiilor referitoare la media examenului de absolvire a persoanei în cauză vizează stabilirea nivelului persoanei în clasamentul de admitere.

Pentru înscriere la concursul de admitere de la distanţă, puteţi proceda astfel:

  1. Descărcaţi şi completaţi cu atenţie fișa de înscriere  sau  la concurs şi o salvaţi în calculatorul dumneavoastră 
  2. Taxa de înscriere este de 100 RON. Plata se va face în contul Universităţii Agora, CUI 30060500, RO70 BFER 248 0000 10917 RO 01, Banca Comerciala Feroviara S.A. Oradea, cod SWIFT BFER
  3. Vă rugăm să transmiteţi prin e-mail fişa de înscriere completată, însoţită de copia ordinului de plată pentru taxa de înscriere. Pentru protecția datelor personale actele se transmit la adresa acte@univagora.ro
  4. Vă rugăm să verificaţi procesarea fişei dumneavoastră de înscriere.
  5. Informaţii suplimentare: Tel: +40 259 427 398, +40 259 472 513, secretariat@univagora.ro

Criterii de admitere

  1. Forma cu taxă: admiterea la programele de studii universitare cu frecvenţă se face prin concurs, pe baza mediei obţinute la examenul de bacalaureat.
  2. Forma fără taxă: admiterea la studiile de licenţă, pe locurile fără taxă, se face pe baza unor criterii de performanță stabilite de către Consiliul de administrație.

Confirmarea locurilor ocupate

  • Pentru candidaţii admişi la forma fără taxă: prin achitarea taxei de înmatriculare de 50 EURO ;
  • Pentru candidaţii admişi la forma cu taxă: prin achitarea a minim 50 EURO (sumă deductibilă din taxa anuală). Admiterea la studiile de licenţă/master, pe locurile cu taxă, se face pe baza mediei de la examenul de bacalaureat/licenţă.

 Înscrieri în Campusul Universităţii Agora

Persoana autorizată pentru prelucrarea datelor cu caracter personal şi certificarea conformității cu orginalul este:

Jur. Roxana VIDICAN,

Secretar Șef Universitate

E-mail: secretariat@univagora.ro,  Fax:+40 259 434 925, Tel: +40 259 427 398, +40 259 472 513

Pentru protecția datelor cu caracter  personal, actele se transmit la adresa acte@univagora.ro.

Universitatea Agora are sediul social în ORADEA, Cartierul Velenţa, în Piaţa Tineretului, nr. 8 (colţ cu str. Şcoalelor).

Din sensul giratoriu situat în CENTRUL CIVIC, din dreptul Colegiului National „E. GOJDU” 
se merge pe CALEA CLUJULUI (SENS UNIC -->).
După ce se trece de MATERNITATE,
la a treia intersecţie se ia la DREAPTA,
pe lângă BISERICA ROMANO-CATOLICĂ.
Aici se află CAMPUSUL UNIVERSITAR AGORA,
unde se desfăşoară toate activităţile administrative şi academice.

Vizitați și platforma noastră de e-learning (accesare cursuri de la distanță): Moodle

Înapoi la conținut.