Universitatea Agora din municipiul Oradea (UAO)
Documentele UAO
Baza legislativă privind funcţionarea şi acreditarea
- Legea educaţiei naţionale/Legea nr. 1/2011 (actualizată 2021): PDF
- Legea nr. 59/2012 privind înfiinţarea/acreditarea Universităţii Agora din municipiul Oradea: PDF
- Legea 206_2004 privind buna conduita in cercetarea stiintifică și în activitatea didactică sintac martie 2021 invigoare din martie 2016 PDF
- Ordinul nr. 4616/28.06.2012 privind monitorizarea: PDF
- Confirmare rector prin OMECTS nr. 3887/02.05.2012 (Prof.univ.dr. Ioan Dzițac, mandatul 2012-2016): PDF
- Confirmare rector prin OMECTS nr. 3710/28.04.2016 (Prof.univ.dr. Ioan Dzițac, mandatul 2016-2020): PDF
- Confirmare rector prin OMEC nr. 3790/20.03.2020 (Prof.univ.dr.ing. Mișu-Jan Manolescu, mandatul 2020-2024): PDF
- Codul de etică UAO PDF
- Hotărârea privind divizarea FDSE în două facultăți începând cu 2015-2016: PDF
- Planul strategic al UAO 2016-2020: PDF
- Planul strategic UAO 2021-2025 PDF
- Planul managerial al rectorului UAO pentru mandatul 2016-2020: PDF
- Legea_59_2012 priv_infiintarea_UAO PDF
- Legea_288-2004_-_actualizata 2018 PDF
- GDPR_CELEX_32016R0679_RO_TXT PDF
Cadru normativ- legislatie COVID-19
- Anexa-la-Hotarare-CNSSU-nr.24-din-15.05.2020-declarare-stare-de-alerta---masuri-pe-timpul-starii-de-alertăPDF
- HG-394-declarare-stare-de-alerta_18.05.2020 PDF
- Hotarare-CNSSU-nr.24-din-15.05.2020-declarare-stare-de-alerta PDF
- ITM Bihor-9142_SCSSM_18-05-2020 instiintare - masuri COVID PDF
- Legea-55-2020-m-of-396-din-15-mai-2020 PDF
- Legea-Educaţiei-Naţionale-nr.-1-din-2011-actualizată-iulie-2020 PDF
- MEC_158-GP-09.03.2020-recomandari suspendare proces educational- CORONAVIRUS PDF
- MEC_217-GP-01.04.2020-efectuarea activitatilor pe platforme online PDF
- MEC_282-GP-06.05.2020-Masuri implementate si exemple, COVID-19 PDF
- MEC_8725-17.03.2020-utilizarea unor metode didactice alternative de invatamant PDF
- MEC_8880-07.04.2020- clarificari Utilizarea metode didactice alternative de invatamant PDF
- MS_DSP Bihor_4002-02.03.2020-informari_coronavirus PDF
- OMEC_MS_4267 mai 2020 pentru stabilirea unor masuri de prevenire si combatere a imbolnavirilor cu SARS CoV 2 in institutiile de invatamant PDF
- Ordin 4020-2020_7aprilie2020_derogare pe durata starii de urgenta PDF
- Ordin 4205-2020_6mai2020_modificare admitere PDF
- Ordin 4206-2020_6mai2020_masuri PDF
- Ordin comun MS - MEC_5487_1494_2020_31 august_2020_masuri organiz activ PDF
- Ordin comun MS - MEC_5650-1670_2020_29sept2020_masuri oragniz activ PDF
- OUG 58 - 2020_23aprilie2020_masuri PDF
- OUG 141-2020_19august2020_masuri si modificare LEN PDF
Cadru normativ - acte de studii
- HG_607_2014_conţinut_format_acte_studii_ciclul I PDF
- HG_728_2016_conţinut_format_acte_studii_ciclul II PDF
- Ordin 3067-2020_Norme metodologice pentru vizarea actelor de studii PDF
- Ordin 3714-2018 (reactulizat 2020)_Regulament de organizare, funcţionare şi operaţionalizare RMUR PDF
- Ordin 5272-2015 (reactulizat 2017) Procedura de aprobare a necesarului de formulare tipizate PDF
- Ordin-MEC-4156-din-2020-Regulament-privind-regimul-actelor-de-studii-si-al-documentelor-universitare PDF
- OUG_42_2015_Dreptul_absolv_la_acte de studii_recunoscute PDF
Cadru normativ- activitate studentească
- OM_650_2014 Metodologie cadru_centre_consiliere_si_orientare_in_cariera_CCOC PDF
- OM_3666_2012_CODUL_DREPTURILOR_OBLIGATIILOR_STUDENTILOR PDF
- OM_3952_2012_FINALIZARE_SITUATII_SPECIALE_art361_LEN PDF
Cadru normativ - asigurarea calității
- HG 577-2017_calificărilor şi titlurilor PDF
- Legea 87_2006 pt aprob OUG75_2005 privind asigurarea calităţii educaţiei PDF
- Ordin 3131-2018_includere cursurilor de etică şi integritate academică PDF
- Ordin 3475-2017 (modificari + completari 2019)_Metodologiei de înscriere şi înregistrare a calificărilor RNCIS PDF
- Ordin 5146-2019_aplicarea generalizata a Sistemului european de credite transferabile PDF
- Ordin comun nr. 3.235_93_4.02.2021_COVID PDF
- Ordinul 4697-2019 _Metodologie privind eliberarea adeverinţei de conformitate a studiilor universitare_Dir 2005_36_CE PDF
- Oug 141-2020_instituirea unor măsuri pentru buna funcţionare a sistemului de învăţământ PDF
Cadru normativ- studii universitare de licență
- HG 739-2020 modificare HG 299-2020 PDF
- HG-nr.-299-din-2020-nomenclator_acreditari-licenta PDF
- Ordin 3131-2018_includerea în planurile de învăţământ a cursurilor de etică și integritate academică PDF
- Ordin 4020-2020_derogarea de la prevederile legale în domeniul învăţământului superior, pe durata stării de urgenta PDF
- Ordin 6102-2016 (reactualizat 2021)_Metodologiei-cadru privind organizarea admiterii PDF
- Ordin 6125-2016 (reactualizat 2021)_Metodologiei-cadru de organizare şi desfăşurare a examenelor de licență,disertație PDF
- OUG 58 - 2020_luarea unor măsuri pentru buna funcţionare a sistemului de învăţământ PDF
Cadru normativ - studii universitare de master
- HG 738-2020 mdodificare HG 297-2020 PDF
- Hotărâre Nr. 404_2006 din 29.03.2006 privind organizarea și desfășurarea studiilor universitare de masterat PDF
- OMEC 4524_2020_master didactic PDF
- Ordin 3131-2018_includerea în planurile de învăţământ a cursurilor de etică și integritate academică PDF
- Ordin 4020-2020_derogarea de la prevederile legale în domeniul învăţământului superior, pe durata stării de urgenta PDF
- Ordin 6102-2016 (reactualizat 2021)_Metodologiei-cadru privind organizarea admiterii PDF
- Ordin 6125-2016 (reactualizat 2021)_Metodologiei-cadru de organizare şi desfăşurare a examenelor de licență, disertație PDF
- ORDIN MEC_MS_4267_2020 din 18,19 mai 2020 pentru stabilirea unor masuri de prevenire si combatere a imbolnavirilor cu SARS CoV 2 PDF
- ORDIN Nr. 4206_2020 din 6 mai 2020 privind luarea unor măsuri în domeniul învăţământului superior din România PDF
- OUG 58 - 2020_luarea unor măsuri pentru buna funcţionare a sistemului de învăţământ PDF
Cadru normativ - studii postuniversitare
- Ordin 4750-2019 (reactualizat 2020) PDF
- Ordin Nr. 3063_2020 din 16 ianuarie 2020 pentru modificarea şi completarea OMEN 4750_2019 Metodologiei-cadru - organizare și înregistrare postuniv PDF
- ORDIN Nr. 4750_2019 din 12 august 2019 privind aprobarea Metodologiei-cadru de organizare şi înregistrare a programelor postuniversitare PDF
Cadru normativ- mobilități
- Anexa HG_780_2015_Strategia naţionala privind imigraţia 2015-2018 şi Planului de acţiune pe anul 2015 PDF
- Ghid-ECTS PDF
- HG_453_2011_Implement_progr_schimburi_studii_univ__in_Europa Centrala_CEEPUSIII PDF
- HG_780_2015_Strategiei naţionale privind imigraţia pentru perioada 2015-2018 PDF
- HOTĂRÂRE Nr. 405_2017 din 31 mai 2017 privind aprobarea Strategiei naţionale pentru românii de pretutindeni pentru perioada 2017-2020 PDF
- OM-3223-2012_Metodologie recunoastere perioade de studii efectuate in strainatate + GRILA PDF
- OMEN 3619-2018_Metodologiei privind susţinerea măsurilor compensatorii în vederea recunoaşterii actelor de studii PDF
- ORDIN 3473-2017_Metodologiei de primire la studii şi şcolarizare a cetăţenilor străini PDF
- ORDIN 5140-2019_Metodologiei privind mobilitatea academică a studenţilor PDF
- ORDIN_5146_2019_ aprobarea aplicării generalizate a Sistemului european de credite transferabile PDF
- ORDIN_6121_2016_Metodologiei de recunoaştere a actelor de studii eliberate in strainatate PDF
Cadru normativ - TITLURI DIDACTICE SI DE CERCETARE
- Anexa ordin 6.129_2016 standarde minimale_0 PDF
- HG 457-2011 (reactualizata 2018)_Metodologiei-cadru de concurs pentru ocuparea posturilor PDF
- HG 902-2018_Metodologiei-cadru privind organizarea şi desfăşurarea examenului de promovare în cariera didactică PDF
- ORDIN_5922_2016_metodologie recunoastere functii didactice PDF
Carta și Regulamentele aferente
Carta Universității Agora (2020): PDF
- Aviz MEC Carta (2020): PDF
Art. 109/Carta 2019. Din prezenta Cartă, cu aprobarea senatului şi avizul CA-UAO, fac parte integrantă, ca anexe, următoarele reglementări normative:
Regulamente
- Regualament de organizare si functionare a Senatului Universitatii Agora din municipiul Oradea PDF
- Regulament de acordare a burselor in cadrul UAO PDF
- Regulament de acordare a titlurilr onorifice ,,Doctor Honoris Causa `` si Senator de Onoare`` PDF
- Regulament de desfasurare a activitatilor didactice in sistem online in cadrul UAO PDF
- Regulament de desfasurare a activitatilor stiintifice studentesti, ciclul I-Licenta PDF
- Regulament de desfasurare a activitatilor stiintifice studentesti. Ciclul II MASTERAT. PDF
- Regulament de desfasurare didactice in sistem online in cadrul UAO PDF
- Regulament de inmatriculare a studentilor la ciclul de licenta si masterat PDF
- Regulament de ordine interioara PDF
- Regulament de organizare si funtionare a Consiliului de Administratie al UAO PDF
- Regulament de organizare si desfasurare a examenelor de licenta si disertatie la UAO PDF
- Regulament de organizare si functionare ALUMI PDF
- Regulament de organizare si functionare a centrului de consiliere si orientare in cariera din cadrul UAO PDF
- Regulament de organizare si functionare a UAO PDF
- Regulament de organizare, functionare si administrare a bibliotecii UAO PDF
- Regulament de recunoastere a studiilor studentilor ca urmare a unor mobilitati la alte universitati din tara si/sau strainatate PDF
- Regulament de utilizare a retelei informatice PDF
- Regulament privind activitatea profesională a stundentilor in baza sistemului european de credite transferabile ECTS VALABIL INCEPAND CU ANUL UNIVERSITAR 2019-2020 PDF
- Regulament privind activitatea profesională a studentilor in baza sistemului european de credite transferabile ECTS VALABIL PENTRU ANUL UNIV. 2020-2021 PDF
- Regulament privind alegerea reprezentantilor studentilor in structurile de conducere ai administrative ale UAO PDF
- Regulament privind arhivarea documentelor la UAO PDF
- Regulament privind initierea, aprobarea, monitorizarea si evaluarea periodica a programelor de studii de la ciclul de Licenta si Masterat PDF
- Regulament privind ocuparea posturior didactice auxiliare a posturilor nedidactice PDF
- Regulament privind organizarea si desfăsurarea concursului de admitere in ciclurile de studii univ. de licenta si de master pt. anul 2021-2022 in cadrul UAO PDF
- Regulament privind organizarea si functionarea programelor postuniversitare de formare si dezvoltare profesională continua (POSTUNIV) PDF
- Regulament privind procurarea, pastrarea, folosirea scoaterea din uz si casarea timbrului sec cu Stema RO. si a stampilelor fara Stema RO. in UAO PDF
- Regulament privind regimul actelor de studii și al documentelor universitare in UAO PDF
- Regulamentul cercurilor stiintifice studentesti din cadrul FSJA PDF
- Regulamentul Comisiei pentru evaluarea si asigurarea serviciilor educationale si de cercetare stiintifica PDF
- Regulamentul de organizare si functionare a secretariatelor UAO PDF
- Regulamentul de organizare si functionare al Departamentului Stiinte Juridece si Administrative PDF
- Regulamentul privind desfasurarea practicii pentru studentii UAO PDF
- Regulamentul privind desfasurarea stagiului de practica pentru studentii UAO PDF
Metodologii
- Metodologia de concurs pentru ocuparea posturilor didactice in cadrul UAO PDF
- Metodologia de organizare si desfasurare a examenului de promovare in cariera didactica PDF
- Metodologia org. si functionarea concursului de admitere in ciclurile univ. de licenta si de master 2021-2022 FSE PDF
- Metodologia privind alegerea decanilor din UAO PDF
- Metodologia privind desfasurarea practicii pentru studentii FSJA PDF
- Metodologia privind desfasurarea stagiului de practica pentru studentii FSJA PDF
- Metodologia privind in UAO a functiilor didactice din invatamantul universitar obtinute in instituții de invatamant universitar acreditate din strainatate PDF
- Metodologia privind organizarea și desfăsurarea concursului de admitere in ciclurile de studii univ.de licenta si de master pentru anul univ. 2021-2022 FSJA PDF
- Metodologia privind recunoasterea UAO a diplomei de doctor si a titlului de doctor in stiinte sau intr-un domeniu profesional, obtinute in strainatate PDF
- Metodologia proprie referitoare la procesul de constituire si de alegere a structurilor de conducere la nivelul UAO PENTRU PERIADA 2016-2020 PDF
- Metodologie privind mentinerea calitatii de titular a cadrelor didactice dupa indeplinirea varstei de pensionare de 65 de ani in cadrul UAOPDF
Proceduri
- Procedura de atribuire si indrumare a lucrarilor de finalizare a studiilor universitare din cadrul FSJA PDF
- Procedura de verificare a lucrarilor de finalizare a studiilor universitare prin sistemul de detectare a similitudini la nivelul FSJA PDF
- FSJA- Procedura de recunoastere a creditelor de studii si a rezultatelor obtinute in cadrul mobilitatilor PDF
- Prcedura de management si solutionare a reclamatiilor si contestatiiilor candidatilor si a studentilor, Studii universitare de licenta PDF
- Procedura de elaborare a planurilor de invatamant pentru programele de studii din UAO PDF
- Procedura de evaluare interna a programelor de studii de licenta si masterat PDF
- Procedura de evauare a cadrelor didactice de catre studenti pe anul universitar 2019-2020 PDF
- Procedura de finalizare a studiilor Universitare de licenta-FSE PDF
- Procedura de finalizare a studiilor Universitare de licenta-FSJA PDF
- Procedura de management si solutionare a reclamatiilor si contestatiilor candidatilor si a studentilor. Studii universitare de licenta PDF
- Procedura de organizare si desfasurare a concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice FSJA PDF
- Procedura de promovare a studentilor dintr-un an de studii in altul, in functie de creitele de studii ECTS acumulate PDF
- Procedura organizare si desfasurarea in format online a activitatilor de evaluare a studentilor in cadrul FSE din UAO PDF
- Procedura privind accesul studentilor la spatii wireles si la calculatoarele universitatii PDF
- Procedura privind angajarea pe perioda determinata a personalului didactic si de cercetare asociat in cadrul FSJA PDF
- Procedura privind examinarea si notarea studentilor PDF
- Procedura privind organizare si functionarea in format online a activitatilor de evaluare a studentilor in cadrul FSE PDF
- Procedura privind organizarea activitatii didactice pentru studiile universitare de licenta PDF
- Procedura privind organizarea si desfasurarea in format online a activitatilor de evaluare a studentilor in cadrul UAO PDF
- Procedura privind organizarea si desfasurarea in format online a activitatilor in cadrul FSJA- din UAO (11.01.2021) PDF
- Procedura privind organizarea si desfasurarea in format online a activitatilor in cadrul FSJA- din UAO PDF
- Procedură recunoastere/echivalare nota valabila incepand cu anul univ. 2017-2018 PDF
Rapoarte ale rectorului
Rapoarte privind starea UAO
- Raportul rectorului privind starea UAO în 2013 (2014) (Cf. Art. 130 din Legea 1/2011): PDF
- Raportul rectorului privind starea UAO în 2014 (2015) (Cf. Art. 130 din Legea 1/2011): PDF
- Raportul rectorului privind starea UAO în 2015 (2016) (Cf. Art. 130 din Legea 1/2011): PDF
- Raportul rectorului privind starea UAO în 2016 (2017) (Cf. Art. 130 din Legea 1/2011): PDF
- Raportul rectorului privind starea UAO în 2017 (2018) (Cf. Art. 130 din Legea 1/2011): PDF
- Raportul rectorului privind starea UAO în 2018 (2019) (Cf. Art. 130 din Legea 1/2011): PDF
- Raportul rectorului privind starea UAO în 2019 (2020) (Cf. Art. 130 din Legea 1/2011): PDF
Rapoarte ale rectorului privind extinderea relațiilor internaționale
- Raportul rectorului asupra vizitei de lucru în China (12-23 mai 2013): PDF
- Raportul rectorului asupra vizitei de lucru în India (17-24 ianuarie 2014): PDF
DEPARTAMENTE/ COMPARTIMENTE SUBORDONATE RECTORULUI (2016-2020)
- Departamentul de asigurare a calităţii (DAC): PDF
- Departamentul de comunicare, imagine şi asigurare a transparenţei: PDF
- Departamentul de studii postuniversitare, de formare şi dezvoltare profesională continuă: PDF
- Departamentul de marketing universitar și Alumni: PDF
- Compartimentul pentru consiliere şi orientare a carieriei: PDF
SENAT
Comisiile permanente ale Senatului: PDF
- Raportul Comisiei de evaluare internă a calității 2019-2020 PDF
- Raportul Comisiei de evaluare internă a calității 2018-2019 PDF
******************