Sari la conținut.

Universitatea Agora din municipiul Oradea (UAO)

Documentele UAO

Baza legislativă privind funcţionarea şi acreditarea

  1. Legea educaţiei naţionale/Legea nr. 1/2011 (actualizată în 2016):  PDF
  2. Legea nr. 59/2012 privind înfiinţarea/acreditarea Universităţii Agora din municipiul Oradea:  PDF 
  3. Confirmare rector prin OMECTS nr. 3887/02.05.2012 (mandatul 2012-2016):  PDF
  4. Carta Universităţii Agora (2012): PDF; Aviz minister:  PDF 
  5. Confirmare rector prin OMECTS nr. 3710/28.04.2016  (mandatul 2016-2020):  PDF
  6. Hotărârea privind divizarea FDSE în două facultăți începând cu 2015-2016:  PDF  
  7. Planul strategic al UAO 2016-2020:  PDF
  8. Planul managerial al rectorului UAO pentru mandatul 2016-2020:  PDF

Carta 2016-2020 și Regulamentele aferente

       Carta Universităţii Agora (2016):  PDF

 Art. 109/Carta 2016. Din prezenta Cartă, cu aprobarea senatului şi avizul CA-UAO, fac parte integrantă, ca anexe, următoarele reglementări normative:

       (1)    Regulamentul de organizare și funcționare a UAO 2016:  PDF;

       (2)    Regulamentul de organizare și funcționare a Senatului Universităţii Agora (2016):  PDF;

      (3)    Regulamentul de organizare și funcționare a Consiliului de Administraţie  CA-UAO (2016):  PDF

      (4)    Codul de Etică și Deontologie Profesională al UAO  (2016):  PDF;

     (5)    Statutul studentului din UAO (Regulament privind activitatea de formare profesională a studenților de la ciclurile de licență și master la UAO, 2016):  PDF .

     (6)    Planul strategic al UAO 2016-2020:  PDF

     (7)    Organigrama UAO:  PDF

     (8)    Regulamentul de organizare şi desfășurare a alegerilor pentru structurile şi funcțiile de conducere în cadrul UAO:  PDF;

    (9)    Regulamentul privind alegerea reprezentanților studenților în structurile de conducere ale UAO.

    (10)  Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursului de admitere la studiile universitare de licenţă şi masterat:   PDF  ;

   (11) Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea programelor postuniversitare de formare şi dezvoltare profesională continuă:  PDF ;

   (12)  Regulamentul privind organizarea și desfășurarea examenelor de finalizare a studiilor universitare de licenţă şi masterat PDF;

   (13) Regulamentul privind ocuparea posturilor didactice şi de cercetare în cadrul UAO:   PDF;

   (14) Regulament privind ocuparea posturilor didactice auxiliare și a posturilor nedidactice în UAO:  PDF 

   (15) Regulamentul  privind Sistemul de Evaluare, Monitorizare şi Asigurare a Calităţii PDF;

   (16) Regulamentul  privind Sistemul European de Credite Transferabile (SECT/ECTS) :   PDF;

   (17) Regulamentul privind activitatea profesională a  studenților de la ciclurile de licență și masterat:   PDF ;

   (18) Regulamentul de acordare a burselor Agora pentru studenţii UAO (2016):  PDF;

   (19) Regulament de organizare și funcționare a centrului de consiliere și orientare în carieră (CCOC) din cadrul UAO (2016):  PDF  ;

   (20) Regulamentul Departamentului  Alumni (2016):  PDF

  (21) Regulament privind organizarea funcționarea si finanțarea cercetării științifice la nivelul UAO:   PDF;

   (22) Regulamentulde organizare și desfășurare a studiilor universitare de licenţă (ciclul I):   PDF  ;

   (23) Regulamentul privind organizarea și desfășurarea studiilor universitare de masterat  (ciclul II):   PDF ;

   (24) Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea Bibliotecii UAO (2016):  PDF;

   (25) Regulamentul privind arhivarea documentelor: PDF;

   (26) Regulamentul privind completarea, păstrarea și eliberarea actelor de studii, regimul ștampilelor și a sigiliilor:  PDF PDF

   (27) Regulament de organizare și funcționare a Serviciului Secretariat Universitate (2016):  PDF;

   (28) Regulamentul de acordare a premiilor, distincțiilor și a titlurilor onorifice :  PDF 

 Alte regulamente

  1. Regulament privind practica studenților:  PDF
  2. Regulamentul de organizare și funcționare - Departamentul de Științe Sociale:  PDF
  3. Regulamentul de organizare și funcționare - Cercurile științifice studențești:  PDF
  4. Regulament UAO privind ocuparea posturilor vacante de asistent universitar si asistent de cercetare pe perioadă determinată de către studenții-doctoranzi:   PDF
  5. Regulament privind examinarea si notarea studenților (2016):  PDF
  6. Regulamentul comisiei pentru evaluarea și asigurarea serviciilor educaționale și de cercetare științifică:   PDF
  7. Regulamentul de desfășurare a activităților de cercetare științifică a cadrelor didactice din DSS:   PDF
  8. Regulament UAO privind ocuparea posturilor vacante de asistent universitar și asistent de cercetare pe perioadă determinată de către studenții-doctoranzi:   PDF
  9. Regulamentul  privind inițierea, aprobarea, monitorizarea si evaluarea periodică a programelor de studii (2016):  PDF
  10. Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursului de admitere la studiile universitare de licenţă şi masterat (pentru anul universitar 2017-2018):  PDF
  11. Regulamentul de acordare a burselor Agora pentru studenţii UAO (2016):  PDF;
  12. Regulamentul privind organizarea și desfășurarea examenelor de finalizare a studiilor universitare de licenţă şi masterat la UAO (promoția 2016-2017):  PDF

Metodologii privind ocuparea posturilor prin concurs

  1. Metodologia proprie  de concurs pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare în cadrul UAO pe perioadă nedeterminată:   PDF
  2. Metodologia proprie  de concurs pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare în cadrul UAO pe perioadă determinată:  PDF

Program  Erasmus - mobilități pentru studenți și cadre didactice

  1. Erasmus Policy Statement:  PDF
  2. Regulament Erasmus:  PDF
  3. Regulament privind Sistemul European de Credite Transferabile:  PDF

Rapoarte

  1. Conferinţa internaţională de IT. Raport final ICCCC 2012:  PDF
  2. Conferinţa internaţională de Drept. Raport final AILC 2012:  PDF
  3. Conferinţa internaţională de Ştiinţe Economice. Raport final AIEC 2012:  PDF
  4. Raportul privind cercetarea 2012  (Cf. Art. 130 din Legea 1/2011):  PDF
  5. Raportul Comisiei de Etică 2012-2013:  PDF
  6. Raportul de autoevaluare pentru prima vizită a comisiei EUA-IEP 2014 (1) :  PDF
  7. Raportul Comisie de autoevaluare EUA-IEP (2):  RO
  8. Raport privind concursurile pentru ocuparea funcțiilor didactice (2011-2012, 2012-2013, 2013-2014):  PDF

Rapoarte ale rectorului

 Rapoarte privind starea UAO

  1. Raportul rectorului  privind starea UAO - 2012 (2013) (Cf. Art. 130 din Legea 1/2011):  PDF
  2. Raportul rectorului  privind starea UAO - 2013 (2014) (Cf. Art. 130 din Legea 1/2011):  PDF
  3. Raportul rectorului  privind starea UAO  în 2014 (2015) (Cf. Art. 130 din Legea 1/2011):  PDF
  4. Raportul rectorului  privind starea UAO  în 2015 (2016) (Cf. Art. 130 din Legea 1/2011):   PDF
  5. Raportul rectorului  privind starea UAO  în 2016 (2017) (Cf. Art. 130 din Legea 1/2011):   PDF

Rapoarte ale rectorului privind  extinderea relațiilor internaționale

  1. Raportul rectorului asupra vizitei de lucru în China (12-23 mai 2013):  PDF
  2. Raportul rectorului asupra vizitei de lucru în India (17-24 ianuarie  2014):  PDF 

Modele de documente

  • Model - Fișă de disciplină (RO):  DOCX
  • Model - Fișă de disciplină (EN):  DOCX
  • Model - Anexa 5 (ARACIS):   DOC

******************

Înapoi la conținut.