Sari la conținut.

Universitatea Agora din municipiul Oradea

Facultatea de Științe Economice (FSE) / Facultatea de Științe Juridice și Administrative (FSJA)

Departamentul de Științe Sociale

Concurs posturi vacante

Anul universitar 2016-2017/ Semestrul II

Universitatea Agora din municipiul Oradea anunţă organizarea concursului privind ocuparea posturilor didactice vacante publicate de către Ministerul Educaţiei Naționale în Monitorul Oficial al României, nr. 570 din 28.04.2017, partea a III-a, în conformitate cu Hotărârea Guvernului nr. 457/2011 privind aprobarea Metodologiei cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice şi de cercetare vacante din învăţământul superior şi cu metodologia proprie a universităţii.

Posturile didactice vacante pentru anul universitar 2016-2017- sem. al II-lea - sunt următoarele:
  1. Lector universitar poz. 19 (FSE); Disciplinele: Bazele contabilităţii, Contabilitate financiară I+II, Contabilitate financiară, Contabilitate comparată; Comisia de concurs:  PDF (lector poz 19)
  2. Asistent universitar poz. 45 (FSJA);  Disciplinele: Drept civil. Contracte speciale, Drept civil. Succesiuni, Dreptul familiei, Drept roman ( poz. 45 ); Comisia de concurs:  PDF (asistent poz 45)

I. Descrierea posturilor scoase la concurs:

(a) Postul de lector, poziţia nr. 19 din Statul de funcţii al Departamentului de Ştiinţe Sociale, anul universitar 2016-2017, Universitatea Agora din municipiul Oradea, publicat în Monitorul Oficial nr. 570 din 28.04.2017, Partea a III-a, cuprinde următoarele discipline:

-        Bazele contabilităţii

-        Contabilitate financiară I+II

-        Contabilitate financiară

-        Contabilitate comparată.

(b) Postul de asistent, poziţia nr. 45 din Statul de funcţii al Departamentului de Ştiinţe Sociale, anul universitar 2016-2017, Universitatea Agora din municipiul Oradea, publicat în Monitorul Oficial nr. 1628 din 28.11.2016, Partea a III-a, cuprinde următoarele discipline:

-        Drept civil. Contracte speciale

-        Drept civil. Succesiuni

-        Dreptul familiei

-        Drept roman.

II. Atribuţiile/activităţile aferente postului scos la concurs:

(a) Atribuţiile, respectiv activităţile aferente posturilor de lector sunt susţinerea de cursuri şi seminarii la disciplinele prevăzute în post, precum şi participări la examene, la seminarii din cadrul departamentului, admitere, activităţi de cercetare, consultaţii cu studenţii şi coordonarea  lucrărilor de licenţă.

(b) Atribuţiile, respectiv activităţile aferente posturilor de asistent sunt susţinerea de seminarii la disciplinele prevăzute în post, precum şi participări la examene, la seminarii din cadrul departamentului, activităţi de cercetare.

III. Salariul

(a) Lector universitar: 1450 lei pentru poz. 19

(b) Asistent universitar: 1450 lei pentru poz.45

IV. (a) Calendarul concursului pentru postul de lector, poz. 19

28.04. 2017 – 21.08.2017  - Perioada de înscriere (depunerea dosarelor de către candidaţi).

A. Susţinerea prelegerii publice de minim  45 de minute de către candidaţi în care aceştia îşi prezintă cele mai semnificative rezultate profesionale anterioare şi planul de dezvoltare al carierei universitare conform tabelului:


Departament

Poziţia postului

Data

Locul de desfăşurare

Sala

Ora

Ştiinţe Sociale

Lector 19

06.09.2017

Universitatea Agora, Pavilionul A

Sala de Consiliu

15

B. Susţinerea prelegerii pe baza tematicii afişate pe site specifică postului descris conform tabelului:

Departament

Poziţia postului

Data

Locul de desfăşurare

Sala

Ora

Ştiinţe Sociale

Lector 19

06.09.2017

Universitatea Agora, Pavilionul A

Sala de Consiliu

16

06.09.2017- Comunicarea rezultatelor

06.09.2017- 12.09.2017 - Depunerea contestațiilor

13.02.2017- Rezolvarea contestațiilor

14.09.2017 - întrunirea Consiliului facultății

19.09.2017 - întrunirea Senatului

20.09.2017- emiterea Deciziei de numire şi de acordare a titlului universitar de către Rectorul Universităţii Agora

20.09.2017-22.09.2017 - transmiterea deciziilor de numire şi de acordare a titlurilor universitare împreună cu rapoartelor de concurs către MEN şi CNATDCU

IV. (b) Calendarul concursului pentru postul de asistent, poz. 45

28.04. 2017 – 21.08.2017 - Perioada de înscriere (depunerea dosarelor de către candidaţi).

A. Susţinerea prelegerii publice de minim  45 de minute de către candidaţi în care aceştia îşi prezintă cele mai semnificative rezultate profesionale anterioare şi planul de dezvoltare al carierei universitare conform tabelului:

Departament

Poziţia postului

Data

Locul de desfăşurare

Sala

Ora

Ştiinţe Sociale

Asistent 45

06.09.2017

Universitatea Agora, Pavilionul A

1.4 A

15

B. Proba scrisă

Departament

Poziţia postului

Data

Locul de desfăşurare

Sala

Ora

Ştiinţe Sociale

Asistent 45

06.09.2017

Universitatea Agora, Pavilionul A

1.4 A

16

C. Proba practică

Departament

Poziţia postului

Data

Locul de desfăşurare

Sala

Ora

Ştiinţe Sociale

Asistent 45

06.09.2017

Universitatea Agora, Pavilionul A

1.4 A

17.30

06.09.2017- Comunicarea rezultatelor

06.09.2017- 12.09.2017 - Depunerea contestațiilor

13.02.2017- Rezolvarea contestațiilor

14.09.2017 - întrunirea Consiliului facultății

19.09.2017 - întrunirea Senatului

20.09.2017- emiterea Deciziei de numire şi de acordare a titlului universitar de către Rectorul Universităţii Agora

20.09.2017-22.09.2017 - transmiterea deciziilor de numire şi de acordare a titlurilor universitare împreună cu rapoartelor de concurs către MEN şi CNATDCU

V. Tematica probelor de concurs şi bibliografia, inclusiv a prelegerilor, cursurilor sau altor asemenea, ori tematicile din care comisia de concurs poate alege tematica probelor susţinute efectiv


V. (a)Tematica pentru prelegerea didactică postul de lector universitar poziţia 19

Disciplinele: Bazele contabilităţii,  Contabilitate financiară I + II, Contabilitate financiară, Contabilitate comparată

Bazele contabilității

1.     Definirea şi rolul contabilităţii

2.     Obiectul contabilităţii

3.     Metoda contabilităţii

4.     Evaluarea patrimoniului în contabilitate

5.     Bilanţul – procedeul dublei reprezentări a patrimoniului

6.     Contul – procedeul dublei înregistrări a operaţiunilor patrimoniale

7.     Balanţa de verificare a conturilor

8.     Conţinutul economic şi funcţia contabilă a principalelor conturi

Bibliografie

 

1. Mihai Ristea, Corina - Graziella Dumitru, Bazele contabilitatii - Notiuni de baza,     probleme, studii de caz, teste grila si monografie, Editura Universitara, București, 2009

2. Bazele contabilității, Stefanescu Aurelia, Guse Raluca, Jianu Iulia, Lungu Camelia, Dumitrana – Coordonator Mihaela, Caraiani, Editura Universitară, București, 2011

3.  Caciuc L., Megan   - Bazele contabilităţii, Editura Mirton, Timişoara, 2005.

4. Călin O., Ristea M - Bazele contabilităţii, Editura Naţional, 2000.

5. Creţoiu Gh., Bucur I.- Contabilitate. Fundamentele şi noul cadru juridic, Editura All Beck, Bucureşti, 2004

6. Epuran M., Băbăiţă V. - Teoria generală a contabilităţii, Editura Mirton, Timişoara, 2000.

7. Iancu L. - Bazele contabilităţii, Editura Universităţii Agora din Oradea, 2008.

8. Mateş D., Pereş C., Pereş I. - Bazele contabilităţii, Editura Ivan Krasko, Arad, 2000.

9. Mateş D., Chiş G., Neamţiu Gh., Aslău T., Iancu D.- Contabilitatea agenţilor economici - aplicaţii practice, Editura Ivan Krasko, 2002.

10. Oprean I. - coordonator- Bazele contabilităţii, Editura Intelcredo, Deva, 2001.

 

Contabilitate financiară

1.     Reglementări contabile armonizate cu Directiva IV a UE

2.     Contabilitatea capitalurilor

3.     Contabilitatea imobilizărilor

4.     Contabilitatea stocurilor

5.     Contabilitatea creanţelor şi datoriilor

6.     Contabilitatea trezoreriei

7.     Contabilitatea cheltuielilor (toate tipurile de cheltuieli)     

8.     Contabilitatea veniturilor (toate tipurile de venituri) 

9.     Contabilitatea conturilor în afara bilanţului

10.  Organizarea şi conducerea contabilităţii în România

11.  Metodologia de întocmire şi utilizare a documentelor financiar-contabile

12.  Contabilitatea TVA

13.  Contabilitatea bunurilor în regim de leasing

14.  Reflectarea în contabilitate a operaţiunilor cu terţi

15.  Recunoaşterea veniturilor din vânzări de bunuri

16.  Contabilitatea reducerilor comerciale şi financiare

Bibliografie

1.     Liliana Feleagă, Niculae Feleagă, Contabilitate financiară, Editura Economică, 2007

2.     Liliana Feleagă, Niculae Feleagă, Contabilitate financiară. O abordare europeană și internațională, editia a doua, Editura Economică, 2007

3.     Mihai Ristea, Corina Graziella Dumitru, Corina Ioanas, Alina Irimescu, Contabilitatea societăților comerciale, Volumul 1 , Editura Universitară, București, 2009

4.     Mihai Ristea, Corina Graziella Dumitru, Corina Ioanas, Alina Irimescu, Contabilitatea societăților comerciale, Volumul  2, Editura Universitară, București, 2009

5.     Rodica Cistelecan – Contabilitate Financiară. Universitatea Petru Maior Tg.Mureş, 2008.

6.     Reglementări contabile conforme cu directivele europene. Ministerul Finanţelor Publice, Editura  Irecson, 2006.

Contabilitate comparată

1.     Patrimoniul economic – obiect al contabilităţii financiare

2.     Contabilitatea fluxurilor de capitaluri şi asimilate acestora

3.     Contabilitatea fluxurilor de imobilizări

4.     Contabilitatea fluxurilor de stocuri

5.     Contabilitatea fluxurilor de decontare cu terţii

6.     Contabilitatea fluxurilor de trezorerie

7.     Contabilitatea fluxurilor de rezultate economico-financiare

8.     Contabilitatea fluxurilor de active / datorii contingente

Bibliografie
  1. Nicolae Feleagă, Sisteme contabile comparate, Editura Economică, București, 2010

2.     Liliana Feleagă, Niculae Feleagă, Contabilitate financiară. O abordare europeană și internațională, editia a doua, Editura Economică, 2007

  1. OMEF nr. 3055/2009 reglementari contabile armonizate cu directivele Uniunii Europene
  2. Rodica Cistelecan- Contabilitate Financiara,Universitatea Petru Maior Tg.Mures-2008
  3. Selecţii din reglementările contabile ale unor state membre ale Uniunii Europene-traducere legislatie contabila de pe site-urile ministerelor de specialitate ale tarilor respective.
  4. Reglementări contabile conforme cu directivele europene. Ministerul Finanţelor Publice, Editura   Irecson.
  5. Mihai Mocanu - Sisteme contabile comparate, Suport de curs, Universitatea L.Blaga Sibiu.

V. (b) Tematica pentru prelegerea didactică postul de asistent universitar poziţia 45

Disciplinele:  Drept civil. Contracte speciale, Drept civil. Succesiuni, Dreptul familiei, Drept roman 

Drept civil. Contracte speciale

Tema I – Contractul de vânzare-cumpărare. Noţiune. Caractere juridice. Condiţii de validitate. Efectele contractului (obligaţiile vânzătorului şi obligaţiile cumpărătorului). Varietăţi specifice ale contractului de vânzare-cumpărare.

Tema II – Contractul de schimb. Noţiune. Caractere juridice. Asemănări şi deosebiri cu contractul de vânzare-cumpărare.

Tema III – Contractul de donaţie. Noţiune. Caractere juridice. Elementele de validitate specifice donaţiei. Efectele contractului.

Tema IV – Contractul de locaţiune. Noţiune. Caractere juridice. Condiţii de validitate. Efectele contractului. Încetarea contractului.

Tema V – Contractul de închiriere a suprafeţelor locative (Legea nr. 114/1996 cu modificările ulterioare).

Tema VI – Contractul de arendare. Noţiune. Caractere juridice. Condiţii de validitate. Efectele contractului. Încetarea contractului.

Tema VII – Contractul de antrepriză. Noţiune. Caractere juridice. Efectele contractului. Încetarea contractului.

Tema VIII – Contractul de mandat. Noţiune. Caractere juridice. Efectele contractului. Încetarea contractului. Mandatul fără reprezentare.

Tema IX – Contractul de societate civilă.  Noţiune. Caractere juridice. Aportul social şi patrimoniul social. Efectele contractului. Încetarea societăţii civile.

Tema X – Contractul de comodat (Împrumutul de folosinţă). Noţiune. Caractere juridice. Efectele contractului. Încetarea contractului.

Tema XI – Contractul de împrumut de consumaţie (propriu-zis). Noţiune. Caractere juridice. Efectele contractului. Încetarea contractului.

Tema XII – Contractul de depozit. Noţiune. Caractere juridice. Depozitul obişnuit. Depozitul necesar. Depozitul neregulat. Sechestrul.

Tema XIII – Contractul de rentă viageră. Noţiune. Caractere juridice. Condiţii  de validitate. Efectele contractului.

Tema XIV – Contractul de întreţinere. Noţiune. Caractere juridice.

Tema XV – Contractul de tranzacţie. Noţiune. Caractere juridice. Efectele contractului.

Bibliografie

  1. M. I. Muţiu – Drept civil. Contracte speciale, Ed. Universul juridic, 2004;
  2.  *** Codul civil;
  3.  L. C. Stoica, - Contracte speciale. Locaţiunea, închirierea locuinţelor, antrepriza, Editura Hamangiu, Bucureşti, 2010;
  4. M. M. Oprescu, - Contractul de donaţie, Editura Hamangiu, Bucureşti, 2010;
  5. Barbu Mihail, Genoiu Ilioara, Cernat Cosmin, - Drept civil. Contracte speciale, Editura C. H. Beck, 2009;
  6. Fr. Deak - Tratat de Drept civil. Contracte speciale, vol. I-III, Editura Universul Juridic, Bucureşti, 2007;
  7. Titus Prescure, Andreea Ciurea – Contracte civile, Editura CH Beck, 2007;
  8. C. Toader – Drept civil. Contracte speciale, Ed. All Beck, 2005.

Drept civil. Succesiuni

Tema I – Reguli generale privind moştenirea. Noţiunea de moştenire. Felurile moştenirii. Caracterele juridice ale transmisiunii succesorale.

Tema II - Deschiderea succesiunii. Condiţiile cerute pentru a putea moşteni. Capacitatea succesorală. Vocaţia succesorală.

Tema III – Devoluţiunea succesorală legală. Vocaţia succesorală legală. Nedemnitatea succesorală. Principiile generale ale devoluţiunii succesorale legale.

Tema IV - Clasele de moştenitori.

Tema V - Drepturile succesorale ale soţului supravieţuitor. Dreptul statului asupra moştenirii vacante.

Tema VI - Devoluţiunea succesorală testamentară. Noţiunea, caracterele juridice şi cuprinsul testamentului.

Tema VII - Condiţiile de fond şi de formă cerute pentru validitatea testamentului.

Tema VIII - Diferite feluri de testamente. Legatul.

Tema IX -  Clasificarea legatelor. Ineficacitatea legatelor. Alte clauze testamentare.

Tema X -  Limitele dreptului de a dispune pentru cauză de moarte prin act juridic. Oprirea pactelor asupra succesiunilor viitoare.

Tema XI - Oprirea substituţiilor fideicomisare. Rezerva succesorală.

Tema XII - Dreptul de opţiune succesorală. Exercitarea dreptului de opţiune succesorală. Transmisiunea activului succesoral. Transmisiunea pasivului succesoral.

Tema XIII - Separaţia de patrimonii. Transmisiunea posesiunii moştenirii. Certificatul de moştenitor. Petiţia de ereditate. Procedura succesorală notarială.

Tema XIV- Indiviziunea şi împărţeala moştenirii. Împărţeala de ascendent

Bibliografie

  1. M.I. Muţiu - Drept civil. Succesiuni, Ed. Universul Juridic, 2004;
  2. Codul civil;
  3. Carmen Simona Ricu, - Moştenirea legală. Partajul succesoral, Editura Hamangiu, 2009;
  4. Alexandru Bacaci, Gheorghe Comanita – Drept civil. Succesiunile, Editura C.H. Beck, 2007;
  5. C. Turianu Culegere de practică judiciară. Succesiunile şi partajul succesoral, Editura C.H. Beck, 2007;
  6. M.M. Pivniceru, C. Susanu, D. Tătăruşanu – Moştenirea legală şi testamentară. Practică judiciară, Editura Hamangiu, 2006;
  7. Francisc Deak, Tratat de drept succesoral, Ed. Universul juridic, Ed. a II-a actualizată şi completată, Bucureşti, 2003;
  8. D. Chirică – Succesiuni, Ed. Universul juridic, 2003.

Dreptul familiei

Tema I. Caracterizarea generală a relaţiilor de familie

Tema II. Condiţiile de fond ale încheierii căsătoriei şi impedimentele la căsătorie

Tema III. Condiţiile de formă la încheierea căsătoriei

Tema IV. Efectele personale ale încheierii căsătoriei

Tema V. Efectele patrimoniale ale încheierii căsătoriei

Tema VI. Încetarea şi desfiinţarea căsătoriei

Tema VII. Desfacerea căsătoriei

Tema VIII. Rudenia şi afinitatea

Tema IX. Filiaţia faţă de mamă

Tema X. Filiaţia faţă de

Tema XI. Obligaţia legală de întreţinere

Tema XII. Ocrotirea minorului şi protecţia copilului în dificultate

Tema XIII. Adopţia

Tema XIV. Actele de stare civilă

Bibliografie

1.     Marius Floare - Dreptul familiei. Caiet de seminar, Editura Hamangiu, Bucureşti, 2013;

2.     Gabriela Cristina Frentiu - Dreptul familiei. Practică judiciară conform noului Cod civil. Jurisprudenta C.E.D.O., Editura Hamangiu, Bucureşti, 2013;

3.     Laura Cetean-Voiculescu - Dreptul familiei. Note de curs şi manual de seminar, Editura Hamangiu, Bucureşti, 2012;

4.     Dan Lupascu, Cristiana Mihaela Craciunescu - Dreptul familiei, Editia a II-a, amendată şi actualizată, în noul Cod Civil, Editura Universul Juridic, Bucureşti, 2012;

5.     I. Filipescu, A. Filipescu, Tratat de dreptul familiei, Editura CH Beck, Bucureşti, 2006.

Drept roman

Tema 1 Introducere în studiul dreptului roman

Tema 2 Istoria statului roman

Tema 3 Izvoarele dreptului roman. Noţiune

Tema4  Izvoarele dreptului roman. Obiceiul. Legea

Tema 5 Procedura de judecată

Tema 6 Aspecte generale privind persoana

Tema 7 Familia romană. Drepturile reale

Tema 8 Familia romană. Căsătoria

Tema 9 Familia romană. Adopţiunea. Legitimarea.

Tema 10 Emanciparea

Tema 11 Tutela şi curatela

Tema 12 Proprietatea în dreptul roman

Tema 13 Succesiunea

Tema 14 Obligaţiile. Contractele

Bibliografie

  1. Cristina Pop – Drept roman. Îndrumar pentru seminarii, Ed. Universul Juridic, 2013;
  2. Constantin Stoicesu - Curs elementar de drept roman, Editura Universul Juridic, 2009;
  3. Andreea Ripeanu - Drept roman. Curs universitar, Editura Pro Universitaria, 2009;
  4. Vladimir Hanga, Mircea Dan Bocşan – Curs de drept privat roman, Editura Universul Juridic, 2006;
  5. Cristinel Murzea – Drept roman, Editura C.H. Beck, Bucureşti, 2003.

VI. (a) Descrierea procedurii de concurs la posturile de lector universitar

- evaluarea activităţii ştiinţifice pe baza dosarului de concurs.

- prelegere publică de minim 45 de minute în care candidatul prezintă cele mai semnificative rezultate profesionale anterioare şi planul de dezvoltare a carierei universitare

- după prelegere candidatului i se vor adresa întrebări din partea comisiei şi a publicului

- evaluarea calităţilor didactice pe baza unei prelegeri a cărei temă este propusă de comisie pe baza tematicii afişate pe site-ul concursului

- stabilirea de către comisie a ierarhiei candidaţilor şi nominalizarea candidatului cu cele mai bune rezultate.

- redactarea de către fiecare membru al comisiei de concurs a referatului de apreciere pentru fiecare candidat

- întocmirea de către preşedintele comisiei a unui raport asupra concursului, pe baza referatelor de apreciere redactate de fiecare membru al comisiei de concurs şi cu respectarea ierarhiei candidaţilor decisă de comisie

- aprobarea prin decizia comisiei de concurs a raportului asupra concursului întocmit de preşedinte

- semnarea raportului concursului aprobat de către membrii comisiei de concurs şi de către preşedintele comisiei

- prezentarea spre avizare de către Consiliul facultăţii a raportului asupra concursului. Raportul poate fi avizat sau nu.

- prezentarea spre aprobare de către Senatul universitar a raportului asupra concursului.

IV. (b) Descrierea procedurii de concurs la postul de asistent universitar

- evaluarea activităţii ştiinţifice pe baza dosarului de concurs.

- prelegere publică de minim 45 de minute în care candidatul prezintă cele mai semnificative rezultate profesionale anterioare şi planul de dezvoltare a carierei universitare

- după prelegere candidatului i se vor adresa întrebări din partea comisiei şi a publicului

- evaluarea printr-o probă scrisă, prin întocmirea unei lucrări scrise de către candidat; subiectele de examen se vor întocmi de către Comisia de specialitate, numită prin decizie de numire, conform tematicii şi bibliografiei afişate.

- evaluarea calităţilor didactice pe baza unei probe practice a cărei temă va fi afişată pe site-ul universității și la avizierul facultății înainte cu 48 de ore de la data desfășurării probei de concurs.

- stabilirea de către comisie a ierarhiei candidaţilor şi nominalizarea candidatului cu cele mai bune rezultate.

- redactarea de către fiecare membru al comisiei de concurs a referatului de apreciere pentru fiecare candidat

- întocmirea de către preşedintele comisiei a unui raport asupra concursului, pe baza referatelor de apreciere redactate de fiecare membru al comisiei de concurs şi cu respectarea ierarhiei candidaţilor decisă de comisie

- aprobarea prin decizia comisiei de concurs a raportului asupra concursului întocmit de preşedinte

- semnarea raportului concursului aprobat de către membrii comisiei de concurs şi de către preşedintele comisiei

- prezentarea spre avizare de către Consiliul facultăţii a raportului asupra concursului. Raportul poate fi avizat sau nu.

- prezentarea spre aprobare de către Senatul universitar a raportului asupra concursului.

VII. Lista completă a documentelor

Documente conform HG 457/2011, art. 13 alin.1:

1.Cererea de înscriere la concurs, semnată de candidat, care include o declaraţie pe propria răspundere privind veridicitatea informaţiilor prezentate în dosar; (se găseşte în Anexa 1 în cadrul metodologiei proprii de concurs a Universităţii Agora din municipiul Oradea, metodologie ce este postată în cadrul secţiunii Concurs posturi didactice).

2. Propunerea de dezvoltare a carierei universitare a candidatului atât din punct de vedere didactic, în cazul posturilor didactice, cât şi din punctul de vedere al activităţilor de cercetare ştiinţifică; propunerea se redactează de către candidat, cuprinde maximum 10 pagini şi este unul dintre principalele criterii de departajare a candidaţilor

3. Curriculum vitae al candidatului în format tipărit şi în format electronic spre a fi publicat pe pagina web a concursului şi pe site-ul UAO, cel mai târziu în termen de 5 zile lucrătoare de la data-limită pentru înscrierea la concurs conform HG 457/2011 art. 14

Curriculum vitae al candidatului (conform HG 457/2011 Art. 15) trebuie să includă:

a) informaţii despre studiile efectuate şi diplomele obţinute;

b) informaţii despre experienţa profesională şi locurile de muncă relevante;

c) informaţii despre proiectele de cercetare-dezvoltare pe care le-a condus ca director de proiect şi granturile obţinute, în cazul în care există astfel de proiecte sau granturi, indicându-se pentru fiecare sursa de finanţare, volumul finanţării şi principalele publicaţii sau brevete rezultate;

d) informaţii despre premii sau alte elemente de recunoaştere a contribuţiilor ştiinţifice ale candidatului.

4. Lista de lucrări ale candidatului în format tipărit şi în format electronic;

Lista completă de lucrări ale candidatului (conform HG 457/2011 Art. 15) va fi structurată astfel:

a) lista celor maximum 10 lucrări considerate de candidat a fi cele mai relevante pentru realizările profesionale proprii, care sunt incluse în format electronic în dosar şi care se pot regăsi şi în celelalte categorii de lucrări prevăzute de prezentul articol. Pentru ocuparea postului de profesor universitar, lista lucrărilor va specifica care dintre lucrările prezentate sunt realizate după dobândirea atestatului de abilitare;

b) teza sau tezele de doctorat;

c) brevete de invenţie şi alte titluri de proprietate industrială;

d) cărţi şi capitole în cărţi;

e) articole/studii in extenso, publicate în reviste din fluxul ştiinţific internaţional principal;

f) publicaţii in extenso, apărute în lucrări ale principalelor conferinţe internaţionale de specialitate;

g) alte lucrări şi contribuţii ştiinţifice sau, după caz, din domeniul creaţiei artistice.

5. Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor universităţii de prezentare la concurs, al cărei format standard  este prevăzut de metodologia proprie. Fişa de verificare este completată şi semnată de către candidat, în format tipărit şi în format electronic, spre a fi publicată pe pagina web a concursului şi pe site-ul Universităţii Agora din municipiul Oradea;

6. Documente referitoare la deţinerea diplomei de doctor (conform art. 294 alin. 1 din Legea nr. 1/2011) : copia legalizată a diplomei de doctor şi, în cazul în care diploma de doctor originală nu este recunoscută în România, atestatul de recunoaştere sau echivalare a acesteia;

7. Rezumatul, în limba română şi într-o limbă de circulaţie internaţională, a tezei de doctorat, pe maximum o pagină pentru fiecare limbă;

8. Copii legalizate după alte diplome care atestă studiile candidatului (diploma de bacalaureat, diploma de licenţă şi foaia matricolă, diploma de master/studii aprofundate şi foaia matricolă, atestat psiho-pedagogic etc.)

9. Copia legalizată a certificatului de naştere, iar în cazul în care candidatul şi-a schimbat numele, copii legalizate de pe documente care atestă schimbarea numelui — certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui.

10. Copia cărţii de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a paşaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărţii de identitate ori paşaportului;

11. Maximum 10 publicaţii, brevete sau alte lucrări ale candidatului, în format electronic, selecţionate de acesta şi considerate a fi cele mai relevante pentru realizările profesionale proprii.

12. Declaraţie pe propria răspundere a candidatului în care indică situaţiile de incompatibilitate prevăzute de Legea nr. 1/2011 în care s-ar afla în cazul câştigării concursului sau lipsa acestor situaţii de incompatibilitate;

13. Chitanţa de achitare a taxei de participare la concurs.

VIII. Adresa la care trebuie transmis dosarul de concurs

Format tipărit:  Universitatea Agora, Piaţa Tineretului nr. 8, Oradea, jud. Bihor, cod poştal: 410526, la Departamentul de resurse umane.

Format electronic: e-mail: ramona.urziceanu@gmail.com

Înapoi la conținut.